Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Aha okej....får väll leta vidare.....tips/hjälp uppskattas då jag inte har så stor koll på snowvoard grejer änMrOtter sa:Då det bara står 153 utan w framför är det den vanliga modellen. Känns som den är aningen kort med?
Aha...men hur brett måste man ha minst?linder sa:Inte för att låta elak , men ja det går om man inte kan åka. Kan man åka så är det värre då blir det väldigt lätt både toe och heel drag :P
Okej...får väll bara leta vidare,men svårt att hitta så breda brädor baraDoughboy sa:Jag skulle aldrig gå under 26 cm i midjan med 11,5 i boots. Finns ingen som helst fördel med att åka på en bräda som är för smal när man inte behöver det.
kollade på denna bräda men den är ju bara 25 cm i midjan även fast det är wide...?Doughboy sa:Kolla in den här. Ny och fin för 250 Euro.
http://www.blue-tomato.com/sv-SE/pr...mptek+154+Wide+2014-301192049-uni?back=DkgS9w
Tänkte jag också. Borde passa bra till dina 11,5:or.linder sa:26.2 står det ju?
Oj...tabbe av mig, kollade på denhär också....nåt att ha?linder sa:26.2 står det ju?
Men köper nog en wide ändå för att vara på den säkra sidan, är ju inte så stor skillnad då dc brädan är 26.1Kaskar sa:Jag har 11,5 och kör en 25,5 bred bräda. Har aldrig haft problem med toe/heeldrag och jag carvar ganska djupt(om det är rätt ord). Däremot när jag provade en wide-bräda 26,6 så kändes det som en lagårdsdörr. Iaf kant till kant i eurocarvsen. Det blir ju lite moment 22 för min del då en wide-bräda gör det bökigare att köra skärande svängar samtidigt som hela tanken med wide-brädor är just att man ska kunna köra särande svängar...
Puder kan jag inte uttala mig om eftersom jag inte körde W-brädan i nåt powpow. Jag tycker jag flyter på bra på min planka men kanske tycker den är skit om jag får prova en W i det djupa.