T
Thomsson
Guest
KÖPRÅD bräda
Det är Forum sauce du skall ha, inget snack.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja, jag tyckte längden kändes perfekt. Är ju 180 så. Plus att den var otroligt bekväm och lagom mjuk. Ha det. <3snowcop sa:158 lät långt för dig, men iofs hade jag en Custom Flying V på 162 som kändes kortare än min nuvarande Custom X 159.
Custom Flying V är lättåkt, en rolig bräda.
att köra en 158cm lång breda är låter nog långt i mina öron med. jag är 186cm lång och har kört på en 159 cm breda men gick nyligen ner till en 156 för mera nöje i jibbandetSofia_4 sa:Ja, jag tyckte längden kändes perfekt. Är ju 180 så. Plus att den var otroligt bekväm och lagom mjuk. Ha det. <3snowcop sa:158 lät långt för dig, men iofs hade jag en Custom Flying V på 162 som kändes kortare än min nuvarande Custom X 159.
Custom Flying V är lättåkt, en rolig bräda.![]()
Jo, du kanske har rätt i det du säger. Och ni kommer nog skratta när jag säger att jag har kört på en 145 cm lång bräda i ca 5 års åkande. Så för mig var denna riktigt skön i pisten och i början av sesongen kände jag helt klart för en jibbräda (ungefär när jag startade den här tråden). Men efter att jag hade testat på testcentret här så kände jag att en mjukare och kortare bräda än den som jag sedan köpte inte var något för mig. Men alla har ju egna smaker i detta ämne och det är det som är så bra tycker jag.trattjaevel sa:att köra en 158cm lång breda är låter nog långt i mina öron med. jag är 186cm lång och har kört på en 159 cm breda men gick nyligen ner till en 156 för mera nöje i jibbandetSofia_4 sa:Ja, jag tyckte längden kändes perfekt. Är ju 180 så. Plus att den var otroligt bekväm och lagom mjuk. Ha det. <3snowcop sa:158 lät långt för dig, men iofs hade jag en Custom Flying V på 162 som kändes kortare än min nuvarande Custom X 159.
Custom Flying V är lättåkt, en rolig bräda.![]()
![]()