Kör Östersund - Västerås torsdag 18/8

hannasun

Ny medlem
Kör Östersund - Västerås torsdag 18/8
Delar gärna soppa med nån ner till Västerås (eller nånstans på vägen). Åker upp igen onsdag nästa vecka från Uppsala!
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp