hannasun Ny medlem 2011-08-16 Kör Östersund - Västerås torsdag 18/8 #1 Delar gärna soppa med nån ner till Västerås (eller nånstans på vägen). Åker upp igen onsdag nästa vecka från Uppsala!
Delar gärna soppa med nån ner till Västerås (eller nånstans på vägen). Åker upp igen onsdag nästa vecka från Uppsala!