köra utan stavar = coolt?
wordMathew sa:No poles is totllay GAY !
Stop all player haters !
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
wordMathew sa:No poles is totllay GAY !
Stop all player haters !
Jeppe för i helvete! En skidåkare ska ha stavar thats it!jeppenator sa:de är mkt lättare att plocka grabarna, hålla balansen på rails, snurra av rails..
Frågan är: varför ska parkåkarna ha stavar över huvud taget? dom är ju bara ivägen?! kör man hopp så vill man inte ha stavar som komplicerar hoppandet? och då stavar används för att underlätta åkning i pist och puder ser jag ingen somhels regel som säger att man måste ha de då man åker park?
tycker själv de ser snyggt ut utan stavar.. det är framtiden.
hmm, inte bakåt kanske, ä trippelvolterna kommer nog aldrig att slå, skidorna är ja absolut inte korta! men visst är även jag oroad över utvecklingen, även om no poles ä kul som fan! Och iaf jag åker skidor, för att ha kul!skidnarkoman sa:kanske har utvecklingen i newschoolskidåkningen börjat gå bakåt på allvar nu... ända tillbaka till 80-talet med freestyle-åkare.... inga stavar, korta skidor, trippelvolter m.m. fattas väl bara att jibberkidsen byter ut sina xxxl kläder, basketlinnen och nedsnorade bandanas mot tighta overaller i skrikiga pastellfärger med matchande zinkpasta.
Back to the roots- oldschool is gangtztaaahh....! ;D
ungefär som att åka me upp spända pjexor för mej, har noll kontroll i luften utan stavar ,,jeppenator sa:de är mkt lättare att plocka grabarna, hålla balansen på rails, snurra av rails..
Frågan är: varför ska parkåkarna ha stavar över huvud taget? dom är ju bara ivägen?! kör man hopp så vill man inte ha stavar som komplicerar hoppandet? och då stavar används för att underlätta åkning i pist och puder ser jag ingen somhels regel som säger att man måste ha de då man åker park?
jag håller med dig helt och hållet. det är ju chill utan stavar.jeppenator sa:de är mkt lättare att plocka grabarna, hålla balansen på rails, snurra av rails..
FETT SANTjeppenator sa:blablabla. viktiga ord..
.... MVH eran allvetande profet Jäppänator
håller med xDTitti540 sa:JAG TYCKER MAN FÅR MKT SÄMRE BALANS UTAN STAVAR !! jag kan inte ens hoppa då!
varför blanda in stockholmare i det hela.?Bergkvist sa:Jag tycker inte att det ser jibber ut utan stavar utan mer som en sthlmare som inte kan åka...
jag tycker igen att stavarna ger mera stil, dom behövs att staka fart någånstans.jeppenator sa:de är mkt lättare att plocka grabarna, hålla balansen på rails, snurra av rails..
varför ska vi fråga han för??OlaMelin sa:Kan ni inte fråga vad Jacob Wester tycker?
jag har personlogen stavar och tycker att man har bättre balans i luften me dom !oskar-e sa:jag åker inte skidor men jag har sett att många ghetto snubbar börjat köra utan stavar? det är ju nästan lika fult som grillz?!?! hur kan åkning UTAN stavar blivit coolt helt plötsligt?
mm ja håller medantonostlund sa:Om man ska testa nya saker som t.ex volter så kan de va ett tips att köra utan stavar så man inte landar på dom.
Nästan alla åker med bandana :O aj fan är det så många jag tycker mer det är 1/5 vilket är nästan inga !Mathew sa:Det var ju samma diskution om gangsta stilen, nu 1 år senare så kan man ju konstatera att nästan alla åker med bandana och förstora kläder. Det är bara en övergångs period!
/Mathew
Nästa blir la typ åka med så tajt som möjligtErikAndersson sa:Nästan alla åker med bandana :O aj fan är det så många jag tycker mer det är 1/5 vilket är nästan inga !Mathew sa:Det var ju samma diskution om gangsta stilen, nu 1 år senare så kan man ju konstatera att nästan alla åker med bandana och förstora kläder. Det är bara en övergångs period!
/Mathew
Jag vet varför ni ska ta efter oss, vi är mycket coolare än erMyrre sa:vafan? varför ska vi ta efter snowboard åkarna hela tiden. jag tycker iaf att det blir bra mycket lättare med stavar.