En 360 är en 360. En 360-graders snurr.amprock sa:så här menar jag :https://www.freeride.se/img/content/normal/43.jpg
alltså måste man göra t.ex en 360 med "korsade" skidor (eller vad det nu kallas)
och vad kallas det för?
Tack!
då måste man ju snurra 360 grader ocksåGustav_89 sa:360 mute grab heter det om du tar tag i vänster skidan med höger handen lr tvärtom samtidigt som du korsar skidorna
måste ta tag framför bindningen om du vill göra mute:PAspebo sa:då måste man ju snurra 360 grader ocksåGustav_89 sa:360 mute grab heter det om du tar tag i vänster skidan med höger handen lr tvärtom samtidigt som du korsar skidornamen mutegrab är det du förklarar egentligen
![]()
Haha aa precis^^ - tackar:Pantonandree sa:måste ta tag framför bindningen om du vill göra mute:PAspebo sa:då måste man ju snurra 360 grader ocksåGustav_89 sa:360 mute grab heter det om du tar tag i vänster skidan med höger handen lr tvärtom samtidigt som du korsar skidornamen mutegrab är det du förklarar egentligen
![]()
men vad blir skilnaden om man gör en låt säga en 360 med "kors" och en utan "kors"ahj sa:är väl inte ett trick värt att ha ett namn, man korsar bara skidorna utan att graba helt enkelt
360=360amprock sa:men vad blir skilnaden om man gör en låt säga en 360 med "kors" och en utan "kors"ahj sa:är väl inte ett trick värt att ha ett namn, man korsar bara skidorna utan att graba helt enkelt
är det forsfarande en 360? :P
Vad är det för anlieding att man korsar när man "snurrar"
JAG ÄR HELT GRÖN PÅ DETTA... ( vill bara lära mig lite :P)
TACK!