PetterssonJohan
Ny medlem
Korta ner stavar
Hur tar man av handtaget på ett par rossingnol stavar?
kommer inte ihåg vilken moddel det är just nu!
kommer inte ihåg vilken moddel det är just nu!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
men om man värmer med värmepistol kan inte limmet klibba fast så blir det svårare att få av?curtis sa:skölj handtaget i varmt vatten i ca 4 minuter sen är det bara kila fast i dörren och dra av.. annars värma med värmepistol tex
Använde då värmepistol igår när jag kapade mina stavar, funkar skitfint och går snabbare än kastrullen.Jibbeerishh sa:men om man värmer med värmepistol kan inte limmet klibba fast så blir det svårare att få av?curtis sa:skölj handtaget i varmt vatten i ca 4 minuter sen är det bara kila fast i dörren och dra av.. annars värma med värmepistol tex
men visst går det lika bra med typ hårtork?Hogizz sa:Använde då värmepistol igår när jag kapade mina stavar, funkar skitfint och går snabbare än kastrullen.Jibbeerishh sa:men om man värmer med värmepistol kan inte limmet klibba fast så blir det svårare att få av?curtis sa:skölj handtaget i varmt vatten i ca 4 minuter sen är det bara kila fast i dörren och dra av.. annars värma med värmepistol tex
Sidnot: Glöm inte bort att en del av staven ska ner i snön.
Vet inte om det funkar, har inte testat men borde göra det.. värm det ordentligt bara med högsta värmen baraJibbeerishh sa:men visst går det lika bra med typ hårtork?Hogizz sa:Använde då värmepistol igår när jag kapade mina stavar, funkar skitfint och går snabbare än kastrullen.Jibbeerishh sa:men om man värmer med värmepistol kan inte limmet klibba fast så blir det svårare att få av?
Sidnot: Glöm inte bort att en del av staven ska ner i snön.