Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
de var inte den vackraste kostym jag sett..xtremesm sa:Ja de e baggy ja är ute efter, å inga JC, WT grejer.
Är det den Junkyard har somm du menar Charles? Volcom Stone heter den tror ja.
(edit) http://www.junkyard.se/mega/product.aspx?pid=45605&g=a&m=c&lbid=0&lcid=36|371
Du kan nog komma över en för 5000 spänn om du letar lite, men 10 000kr - 15 000kr är nog ingen ovanliget hos en duktig skräddare. Sen kan de bli hur dyra som helst...Pussss sa:vad kan en skräddarsydd gå på?
Haha fail på dig då. Om alla andra kostymer som du har testat har suttit exakt likadant borde du kunna ha hittat en mycket billigare kostym som är minst lika snygg.SVENKE sa:jag har beställt den där volcom kostym å på mig satt den kung. å var inte alls baggy. satt precis som andra kostymer som jag testat!
fail? nä skulle inte tro de. tycker att kostymen är snygg å dom lila ränderna passar färgen på tjejens balklänningen. så jag är nöjd.Carlstedt sa:Haha fail på dig då. Om alla andra kostymer som du har testat har suttit exakt likadant borde du kunna ha hittat en mycket billigare kostym som är minst lika snygg.SVENKE sa:jag har beställt den där volcom kostym å på mig satt den kung. å var inte alls baggy. satt precis som andra kostymer som jag testat!
Okej, missade dom lila ränderna som kanske inte finns på alla andra kostymer. Men formen tycker jag själv ser för jävlig ut.SVENKE sa:fail? nä skulle inte tro de. tycker att kostymen är snygg å dom lila ränderna passar färgen på tjejens balklänningen. så jag är nöjd.Carlstedt sa:Haha fail på dig då. Om alla andra kostymer som du har testat har suttit exakt likadant borde du kunna ha hittat en mycket billigare kostym som är minst lika snygg.SVENKE sa:jag har beställt den där volcom kostym å på mig satt den kung. å var inte alls baggy. satt precis som andra kostymer som jag testat!
hahahaha, fashion bor inte där!xtremesm sa:Ja de e baggy ja är ute efter, å inga JC, WT grejer.
(edit) http://www.junkyard.se/mega/product.aspx?pid=45605&g=a&m=c&lbid=0&lcid=36|371
Jaa, kan man kalla det kostym? Mkt konstig skärning på en del grejjer. Det är något som kan funka på krogen, men ytterst tveksamt vid högtider... Men folk får klä sig hur som helst.Ohmiie sa:Vadå vad är de för fel på den där volcom kostymen??!
De beror väl HELT på vem den sitter på?'
Den var ju verkligen inte ful i alla fall.?'
tyvärr får jag en obehaglig känsla av att det inte finns det minsta ironi (egentligen) i det där inlägget.Hogizz sa:Ääh fuck kostym. På med Tall-hooden och stek järnet.
I värsta fall fåru väl lira jeans, talltee och kavaj.
haha true true true!kossan sa:hahahaha, fashion bor inte där!xtremesm sa:Ja de e baggy ja är ute efter, å inga JC, WT grejer.