Kungsberget höjer priserna!

Tror personligen inte att de kommer tappa speciellt mycket. Eventuellt så kanske det är några färre peroner som köper sässongskort, dock så kommer de tjäna dubbelt upp på alla som köper. Dessutom så är det många som gillar att åka mycket så de köper iallafall. Dagkorten kommer även dem säljas utan problem. Vissa personer som tidigare har köpt sässongskort kommer kanske köpa ett antal dagkort istället, och efter ett antal dagar så kommer man ändå upp i sässongskortets kostnad. Det är tråkigt när man tänker på dem som inte har så mycket pengar, det här var dubbelt så mycket = Inte bra. Men om man tänker efter så ligger priserna ungefär lika högt på andra anläggningar

eller hur, dom hade en bra park förra året, och om dom vill höja nivån ytterligare så klart dom höjer priserna för å få de å gå runt, hoppas bara de blir värt priset.
men annars e de ju alldrig kul me prishöjningar :P

Man köper säsongskort även fast dom
höjer priserna, så dom kommer tjäna på det.
Visst är det lite dåligt med prishöjning men
tänk på att de är en jävla bra park i kungsberget.

Förra året kostade årskortet lika mycket som ett veckokort , ca 1000kr vilket är ohållbart i längden. 2000kr är asbilligt

Puman sa:
Förra året kostade årskortet lika mycket som ett veckokort , ca 1000kr vilket är ohållbart i längden. 2000kr är asbilligt
Det var ju jag som skrev det!!! så varför står det puman???

Senast ändrad:
Ööhh...jag har då inte skrivit d dära =0.....finns d fler som kallar sig Puman? Anzom va d du som skrev inlägget?...undrar varför d står Puman då....hummm...konstigt detta.

javet såg det där i morsen, så jävla dåligt men de va faktiskt billiga priser på liftkorten, men dom behövde inte höja :P men dom kommer tjäna jävligt mkt på det å då kanske dom kan bygga ut mer å så :):)

Puman sa:
Ööhh...jag har då inte skrivit d dära =0.....finns d fler som kallar sig Puman? Anzom va d du som skrev inlägget?...undrar varför d står Puman då....hummm...konstigt detta.
Jag fattar ingenting heller, har skrivit i ditt namn fast jag var inloggad på min!?!

Senast ändrad:
tycker 2000 är rimligt för ett säsongskort. det räcker ju man åker typ 10 ggr så har man tjänat in det.

Tillbaka
Topp