Kungsberget!

Sskski

Ny medlem
Kungsberget!
Hur många här på freeride bor i gävle och brukar hänga i kungsberget samt gillar pistat? Undrar lite då jag inte funnit några skidkompisar här uppe ännu!

Kungsberget!
Jag brukar åka i kungsberget på helgerna och på kvällsåken :P Men bara i parken.

Kungsberget!
dom flesta här glider nog mest i parken, men ta singelkön lite då och då så träffar du säkert på någon kamrat.

Kungsberget!
Gillar ju on/off pist...är kanske lite gammalmodig men men Jag får köra på singelkön....Håller med om att det är flackt i kungsis... men vad skall man göra när man studerar, jobbar o är småbarnsförälder....?? tiden räcker inte till att dra iväg. (som man skulle vilja). Blir Alperna nästa år (släktingar har stuga där) :)
Tack för svaren ändå!!

Kungsberget!
Jag bor i Gävle fast brukar mest hänga i parken i Kungsberget, jag tycker liksom inte backarna är speciellt roliga...annars i alperna så brukar jag kunna uppskatta långa backar. I Lördags när mina benhinnor sa ifrån så körde jag och några kompisar lite offpist till vänster om Johanbacken i skogen, var faktiskt rätt roligt även om det inte fanns så mkt snö. Vi hittade bla. en liten rolig klippa att droppa från=)

Tillbaka
Topp