Kungsberget!?

• Trådstartare Trådstartare skier13
  • Start datum Start datum
S

skier13

Guest
Kungsberget!?
kungsberget har gett ut på hemsidan att de ska öppna 25 december.. men frågan är.. är det värt att åka dit på öppningsdan? kommer de typ ha fixat parken nåt.. rails.. aa sånna saker.. kanske svårt att veta men kanske nån vet.=) peace

Kungsberget!?
kungsberget har öppnat o hela restaurang backen är fylld med lite hopp o rails ...är man tiksugen på o jobba lite o värma upp inför vintern är de defetivt värt att åka dit!!!

Kungsberget!?
Finns det någon som skulle kunna förtälja lite mer info om kungsberget, nån som vart där idag. Rentav byzan själv kanske. ;)

Tänkte om det är bra, dra me bussen dit imorrn.
Så ett par frågor: Hur var köerna? Hur var snön? Går det att ha kul en hel dag med utbudet? =) Eller säg vad ni tycker rent allmänt bara.

All info uppskattas å helst innan natten! ;)

Puss!

Kungsberget!?
chrijoh:

jag har ingen aning hur din åkstil är

men jag kan med gott samvete säga att om du är en carving-fantast är inte kungsberg nåt för dig just nu... för snön är som hårda is-köttbullar..

om du bara kan hoppa i hoppen är den inget för dig eftersom det inte finns nåt större hopp än ett vitt-grönt som har en platå på 20cm..

Om du gillar att raila däremot så kan det vara helt rätt nu när alla rails är centrerade på ett och samma ställe...

Senast ändrad:
Kungsberget!?
dom har många nya och gamla rails uppe bland annat kinkad box 8 meters rak box och snurrbox och battle ship i snurrbox eller vad man ska säga . och dom hade en liten kulle med en pytte kick som dom räfsat ihop som man alltid kkan hoppa på :P . men det är sjukt kul att bara få åka skidor :D

peace

Kungsberget!?
Mm.. de är just att stå på snön som lockar grymt! Bara komma ut å leka lite, vurpa lite..

Men såg på smhi att det kommer vara plusgrader även imorron så blir nog inge för min del.

Nää carving å den biten förstod jag nog. =) Men tack för allt!

Kungsberget!?
Det som finns nu är:

Jib kulle
8m Box
5m Box
9m Kink Box
Battle Box
60cm tjock 4m Box
4m rakt streetrail

Senast ändrad:
Kungsberget!?
Tjenare andvänder denna tråd

Jag och en polare vill till kungsberget imorgon men har ingen annan polare att åka dit med:( men om det skulle finnas någon annan från uppsala elelr stockholm eftersom det är på vägen dit.

Som skulle kunna tänka sig att köra oss mot betalning av bensinen så vore det ju fett nice... Hoppas på att det finns någon sköning kille/ tjej som skulle kunna bli var räddning;)

Tillbaka
Topp