Kunsberget och Romme

• Trådstartare Trådstartare H-T
  • Start datum Start datum
H

H-T

Guest
Kunsberget och Romme
Tja..

Eftersom vädret är för JÄVLIGT i stockholm så undrar jag hur Kungsbergets å Rommes park ser ut just nu och i fall de väntas bli bättre till nästa helg (13-14 jan.). Hade tänkt att dra upp dit och i alla fall få hoppa någonting över huvud taget innan de dras iväg till fjällen. Så hur stora är hoppen (om de finns några) och hur många och hur svåra rails har dom?

Peace..

Kunsberget och Romme
Kolla respektive sidor. Mins jag rätt så har kungsberjet öppnat en del av sin dreampark

Kunsberget och Romme
Var i romme på juldagen då hade dom två hopp nja var nog gupp mer, men dom höll på att fixa ett bigjump.
Fast det har ju ös regnat här dom senaste dagarna så nu har ajg ignen aning hur det är.
Men romme har ju aldrig haft nån park så det är ju ignen ide att åka dit om man vill köra sån.

Kunsberget och Romme
kungsberget har vad jag vet 2 svarta rails å en röd rail uppe. ett grönt hopp,ett rött och ett svart ?

Kunsberget och Romme
Ja va där (kungsberget) i torsdags och fredags, då hade dom

2 svarta bigjumps och ett grönt (stepdowns)
2svarta räcken och ett rött...
en liten box

de va skitkul och klart värt att åka dit.

Kunsberget och Romme
Var i Romme idag
hittade två hopp, ena var bra, det andra var bara ett litet gupp
Alltså, ingen höjdare , det sög helt enkelt

Kunsberget och Romme
du bear 88 det finns rätt bra skidåkarer i stockholm bara för att inte vi bor i backen som du..bara att tänka sig hur mega bra man skulle vart fan stockholamre äger ju me de få veckor dom kör skidor

Kunsberget och Romme
jo_wel jag tror han syftade på målgruppen för romme... Det är ju faktiskt sant att det bara är sthlmare där, som tyvärr ofta bryter benen..

Romme är iaf stenhårt, jag var där i söndags.. det är riktigt illa.. hopp kan man knappast kalla det..
Ta med race lagg o kör sånt ist för hoppa kan du glömma.. hoppen är bokstavligt talat is.

Kunsberget och Romme
vet i allafall att kungsberget har några rails och några hopp, men på deras sida påstår dem att det kommer få en rätt stor park, men vädret har hindrat allt typ!

Tillbaka
Topp