La Grave

lottapotta62

Ny medlem
La Grave
Hej
Jag åker en långhelg till La Grave flyger via Lyon den 24/2 landar 14.10 åter 28/2 avgång 16.50
Beroende på väder och vilka vägar som är åkbara är rutt oklar i nuläget, är uppdaterad om vägsituationen dock vill jag dela bil med någon..! Hej från Lotta

La Grave
Hmm, vilken av de 145 trådar jag startat är felpostad? Jag kan inte utesluta att någon hamnat i fel forum men 1% eller 10% fel är betydligt färre än 100%. Senast jag kollade i alla fall. Och trådstartaren har ju betydligt större chans att få napp om hon postar i rätt forum.

La Grave
"Slö och arrogant..."
Jo jag tackar jag
@la_grave.
Håller med
@Jibberisch i den här frågan och ånyo tar jag upp ordet "glashus"..
Om något är arrogant så är det väl att omedelbart hoppa på en helt ny medlem som enbart har en samåkning att erbjuda.
Hjälp till på ett konstruktivt sätt istället!

La Grave
Gahnis sa:
"Slö och arrogant..."
Jo jag tackar jag
@la_grave.
Håller med
@Jibberisch i den här frågan och ånyo tar jag upp ordet "glashus"..
Om något är arrogant så är det väl att omedelbart hoppa på en helt ny medlem som enbart har en samåkning att erbjuda.
Hjälp till på ett konstruktivt sätt istället!
Jeezus, läste du alls källan? Jag föreslog både en Facebook-grupp resp att hon skulle posta i rätt forum. Det är konstruktivare än någon annan i den här tråden.

La Grave
Nä men f*n, jag håller med. Det viktigaste är att man postar i därför avsett forum än, mot all förmodan, lyckas få skjuts med en okänd främling till, exempelvis, La Grave, och där ha möjligheten att utöva aktiviteten skidåkning. För det viktigaste av allt är trots allt att posta i rätt forum.

La Grave
Vattendroppe sa:
la_grave sa:
Vattendroppe sa:
Är väl inte nödvändigtvis en "han", now is it? ;)
Det var åtminstone en "honom" i hälften av fallen.
Listade du ut det själv? Jag är imponerad!
Jag är inte säker, men jag tror du missade poängen. Men du kanske kommer från Norrland?

För att besvara Calle83:s fråga så verkar ju den nya medlemmen inte ens loggat in och tagit del av mitt initiala svar.

La Grave
la_grave sa:
Vattendroppe sa:
la_grave sa:
Det var åtminstone en "honom" i hälften av fallen.
Listade du ut det själv? Jag är imponerad!
Jag är inte säker, men jag tror du missade poängen. Men du kanske kommer från Norrland?

För att besvara Calle83:s fråga så verkar ju den nya medlemmen inte ens loggat in och tagit del av mitt initiala svar.
Inte från Norrland, men inte heller från Göteborg.

Går att läsa forumet utan att logga in.

Tillbaka
Topp