Ladda hem skid film

Ladda hem skid film
jag vill bara påpeka för administratören att ej stänga den här tråden. det vore att undersgräva utrycksfriheten.

Ladda hem skid film
Tja enligt svea hovrätt är de inte värt att åtala nån för piratkopiering så jag antar de är okej... Men Sen finns där också moral och etik och allt annat samvetskval som säger att man ska köpa det man diggar. För tillfället kommer detta samhälle vara hållbart men då vi unga blir äldre vem ska då betala för filmer och skivor i presenter å julklappar åt kidsen? inte fan kommer vi göra det iallafall. ta ett litet ansvar och låt brancherna tjäna lite pengar på oss dödliga. bara ett litet. spendera 1000kr på film kan man väl ändå göra varje år...

Ladda hem skid film
men e ni sköna eller man laddar inte hem skidfilmer som inte är gratis som t.ex Freeradicals, Teaddybear Crisis osv. har man den bara på datorn är det ju ingen känsla.. de är ju det fina omslget och den lilla boken där i fodralet man vill ha! inte bara filmen!!!
nu får ni skärpa er jag håller helt och hållet med min homieboy dann-e!

Ladda hem skid film
Några personer behöver läsa forumreglerna igen:

3. Du är själv ansvarig för innehållet i ditt inlägg. Texten får inte:
- innehålla frågor/diskussioner kring nedladdning och kopiering av upphovsrättsskyddad film, musik och program.

Det är detta som gäller på Freeride, stöd skidfilmsföretagen!

Ladda hem skid film
jag har absolut inget mot nerladdning av musik, filmer och annat! men jag tycker absolut inte att man ska ladda hem skid/snowboard filmer. Eftersom som vi alla här (iaf jag) vill se mer av skid/snowboard är det viktigt att stödja det! alltså ladda hem musik och sånt fine, men inte sånt som jag vill se mer av som skidfilm!

Ladda hem skid film
Frågan är ju hur mycket branschen redan har tjänat på dig(Wippeh) under denna säsong? Hur stor är egentligen vinstmarginalen på skidor, brädor, kläder och övriga utrustning nu när alla företag dessutom outsourcear till sydostasien!?!?

Ladda hem skid film
jo, det är det han söker, men eftersom han sa ladda ner skrev jag att jag inte tycker han ska ladda ner "riktiga" skid filmer. och det är därför det har blivigt lite offtopic här :P Men jag gav honom ett svar och han har fått andra svår så allt är väll lungt.

Ladda hem skid film
For all del. Last ned(tanka hem) så mye Hollywood filmer dere orker, men kjøp skifilmene. Skifilmindustrien sliter nok som det er. Hvor mye tror dere det koster for Free Rad og filme på sykt mange locations? Det koster "hemskt mycket". Dessuten er halve kosen og få pakken i posten.

Siden du spurte om kortfilmer: www.powder.com. Mye trailers og sånn da, men helt ok.

Ladda hem skid film
Så sjukt lågt att tanka hem skidfilmer, tankar själv otroligt mycket, musik, film, spel, program etc. Men skidfilmer ska ni låta bli. Börjar alla ladda hem skidfilmerna kommer bolagen gå i KK och då kommer vi inte ha kvar denna underbara skapelse längre, tänk på det ni som laddar hem. Och jo_wel, på tal om piratebay, det är inte någon speciellt bra torrentsida :p okej, allt finns, men hastigheterna är otroligt usla. Nog vet jag swebits och tankafett!

Ladda hem skid film
nee men allt finns där :P själv tankar jag bara serier från tvtorrents men d e iof klart att man kan tänka på allt man laddar och köpa nån gång :) men som killen i timbuktu sa det är bara att fatta att det är såhär man gör nu och ingen kan ändra d även fast d e olagligt och dåligt för bolagen...
piicce

Ladda hem skid film
För andra gången, forumreglerna:
3. Du är själv ansvarig för innehållet i ditt inlägg. Texten får inte:
- innehålla frågor/diskussioner kring nedladdning och kopiering av upphovsrättsskyddad film, musik och program.

Så sluta med det, annars kommer tråden att låsas.

Tillbaka
Topp