Ladda Ner!

Ladda Ner!
Du menar av typen de har på NS? Att medlemmarna kan ladda upp sina egna filmer. Lite olagligt me de kommersiella filmerna så att säga, om det inte är någon sorts betaltjänst, men vem vill pröjsa för att tanka hem? Då köper man hellre DVD... Men medlemmarnas egna klipp/filmer hade vatt najs =)

Ladda Ner!
ja, bra bo!! dessutom håller jag också med yutta, att man ska kunna ladda upp egna filmer.. iofs så kan man väl skicka dem till johan, men det blir aningen krångligt

//Blom

Ladda Ner!
Egna filmer funkar ju så länge man inte snor musik utan gör egen eller har tillstånd av dom som gjort musiken att lägga den i en film och sedan lägga utn den på nätet

Ladda Ner!

kanonide om man som deza säger, göra egen musik eller bara ha naturlkjuden. Tror inte admnin vill ta på sig att publicera copyright material här

Ladda Ner!

Absolut. Eller så får vi också bjuda till lite istället för att bara kräva en massa! Alla som är intresserade av att lägga upp sin film kan göra det och sedan länkas det bara direkt till filmen

Ladda Ner!
Ja fan vad coolt om man skulle kunna ladda upp egna filmer :D

Folket vill ha en ny setion på freeride för våra egna filmer!

Ladda Ner!
Ta och skriv till Fredrik och alla bakom freeride om att ni vill ha en ny sektion för att ladda upp egna filmer/snuttar

Ladda Ner!
Det skulle va trevligt.. men det kostar ju så klart.. kanske man skulle kunna betala en liten avgift för att få lägga upp ett antal filmer..

Ladda Ner!
Kanon bra att ni kommer med idéer! Fortsätt gärna med det. Redan idag kan ni maila in filmer till mig så läggar jag upp dem på Freeride. Självklart vore en sida för det smidigt.

Ett problem är att många använder musik i sina filmer utan tillstånd. Så även om man kan automatiskt lägga upp filmer måste det godkännas eller granskas på något sätt.

Filmer drar som sagt mycket kräm ur servern, redan idag har vi problem (mycket bra sådana) med att vi har fått så många besökare. På fredag morgon kommer dock en ny och ännu kraftfullare server att installeras som Freeride kommer att ligga på. Men ännu fler filmer skulle nog kräva ännu mer serverkapacitet. Hur är intressant är det för er att betala för en sådan tjänst?

Ladda Ner!
Ja isåfall om man skulle skicka ett litet sms med nån kod för cirka 20 kr och då hade man fi uppläggning och och får titta på allas filmer!

Ladda Ner!
En årsavgift tycker inte jag är så märkvärdigt. 100-150 kronor per år för den som vill ladda upp film och stora bilder? Nånting måste vi kunna bjuda till..

Ladda Ner!
har ni bara en server här på freeride, JOHAN?
men nu när ni kommer att få en ny så kanske den pallar för många hemmagjorda filmer..

Tillbaka
Topp