Lägenhetsplatser finns i Verbier

Jakob_Sanne

Medlem
Ungefär 4 platser finns i lägenhet i Verbier perioden 25.11.06-28.04.07, dock siktar nog flera av oss på att åka ner först i slutet på dec. Vi är just nu 2 st, möjligen 3 st som åker. Totalpriset för lägenheten är 18 500 CHF plus deposition (2000 CHF) vilket innebär ca 18 000 SEK exkl dep. per person om vi blir 6 st vilket jag hoppas på. Vi är aningen flexibla med antalet platser. Lägenheten är på 85 m^2 vilket borde innebära rimligt med plats för alla. Absolut senast fredag 1/9 måste vi bestämma om vi vill ha lägenheten eller inte vilket innebär att det gäller att svara snabbt om ni är intresserade. Ni når mig snabbast på +47 98679454 eller msn jakobsanne@hotmail.com. Hör gärna av er om ni har några som helst frågor om oss som åker eller om lägenheten.

Senast ändrad:
Sweet. Jag har kollat själv och hittat en lägenhet som är lite dyrare men där de kunde hitta Internet i den. Om ni kan fixa Internet i er så hänger jag hellre med där. Försökte adda på msn men ringer sen om jag hinner

sanne din whoee är det dags för en säsong till. själv blir det nog iväg till vinter här med. dock ingen aning om vart. blir det 3:e säsongen gillt för dig eller. vilka ska dra iväg? pice ut Pelle

Tillbaka
Topp