thesoupnazi
Ny medlem
Läget i Alped´huez?
Tjena!
Skall ner till nämnda ställe den 19/1. Någon som är där nu/har varit där, som kan berätta hur det varit? Snöläge osv!
Mvh,
soppan
Skall ner till nämnda ställe den 19/1. Någon som är där nu/har varit där, som kan berätta hur det varit? Snöläge osv!
Mvh,
soppan