Läget i Alped´huez?

thesoupnazi

Ny medlem
Läget i Alped´huez?
Tjena!
Skall ner till nämnda ställe den 19/1. Någon som är där nu/har varit där, som kan berätta hur det varit? Snöläge osv!

Mvh,

soppan
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp