Landyachtz Switch 35

Ialasadi

Ny medlem
Landyachtz Switch 35
Tjenare, Jag har använt min polares longboard har ingen aning vad det är för sorts bräda men jag har åkt på den sedan förra sommaren. Har mest bara åkt runt och cruisat och försökte mig på vissa backar. brädan är av pintail form och väldigt lång, så har inte gått så bra när jag försöker slidea med den. Och det är väl mest det som jag hade tänkt att göra, Slide och DH. Men självklart också cruisa. Jag bor på Gotland så det är riktigt mysigt att bara cruisa runt nere vid hamnen. Så jag har kollat runt lite på internet och mycket på youtube, där upptäckte jag att Landyachtz brädorna verkar riktigt schyssta. Men som sagt jag har aldrig ägt en longboard förut så vet inte riktigt vad för hjul eller vad för truckar jag borde skaffa.

Så till mina frågor nu, Vad är era synpunkter på Landyachtz Switch 35"? (valde 35" då jag inte är så jätte lång) Vilka hjul och truckar borde jag skaffa för att kunna slidea men samtidigt vara stabil i backarna? Och kommer den vara skön att cruisa med även fast den har en sådan grov concave?
http://landyachtz.se/kompletta/93-the-switch.html

Tack på förhand.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp