Langa upp er 09/10 outfit!

theoJ sa:
Raaz sa:
theoJ sa:
vem är så idiotisk att man beställer en enfärgad t-shirt från en utländsk webshop?
gör alla det som inte bor runt stockholm och större städer eller? xD
försök hitta en tall-tee på MQ så blir jag imponerad!
varför skulle man köpa en tall-tee på MQ? o.O
de e ju de jag säger, finns inget ställe att köpa tall tees på där jag bor, så det blir ju att beställa från internet? :P

Senast ändrad:
Raaz sa:
TheFibretech sa:
Raaz sa:
www.hoodboyz.de

samma frakt som inom sverige btw
Den som betalar 170kr i frakt inom sverige för en t-shirt har ju lyckats..
heheheh okej då, du vinner. men om man köper många kan de kanske gå jämt ut i slutändan ändå :)
Köp med en kompis så är man nere på 85 kronor var i frakt. = Mindre än från Topstreetwear som har pungigt sugiga talltees. hoodboyz är långa och i bra kvalitet

aha fan va surt :S aja, att beställa från svenska sidor måste väl ändå vara mer ekonomiskt än den där hoodboys.de?

mm updaterades när jag postade haha ;) shit nu fattar jag varför vi nollåttor är så hatade, vi har det ju så lätt ibland....

@pizzaaugust, nej topstreetwear har inte pungigt sugiga talltees, har köpt flera stycken sjukt stora tees där (upp till 5XL, och de finns i sjukt många färger, och hoodies i flera färger i 3XL....

theoJ sa:
mm updaterades när jag postade haha ;) shit nu fattar jag varför vi nollåttor är så hatade, vi har det ju så lätt ibland....

@pizzaaugust, nej topstreetwear har inte pungigt sugiga talltees, har köpt flera stycken sjukt stora tees där (upp till 5XL, och de finns i sjukt många färger, och hoodies i flera färger i 3XL....
men dom e väl breda som 84 kor?

jo dom e ju bredare än the average t-shirt men inget som märks direkt när man har dem under jackan ; ) sen har man ju lite kläder under dom också

theoJ sa:

Inte pungigt sugiga då, hehe. Men jag tycker inte om dom, för breda och för korta.
Köper hellre från hoodboyz iaf :)

Här kommer min, dock så orkade jag inte gå upp på vinden o hämta ner hjälmen o googlesen, men men

brallorna ser tajta ut, vet inte varför :S

Senast ändrad:
Själv kommer jag att köra med mina nya vita scottbrallor och så beställde jag en Oakley rocco lite förra veckan :) bilder kommer nog inom kort. hihi

Röd Peak Performance Osaka Jacket, några lustiga rutiga everestbyxor, k2 clutch(?) hjälm+DrZipe goggles(passar inte bra ihop)och slutligen k2 fujative :D

Schwimp-Productions sa:
Här kommer min, dock så orkade jag inte gå upp på vinden o hämta ner hjälmen o googlesen, men men

[url]https://www.freeride.se/img/photo/normal/5b3d70716334acf46b46addefc348989.jpg[/url]
Tycker du borde köpa dig än längre jacka ! Ser lite kort ut och det känns som det kommer att komma in mycket snö där i vinter!
Lite väll tunn om du inte har mer under! Fast sen vet ju inte jag hur den är då jag bara sett en bild!

TheFibretech sa:
peege sa:
Är det bara jag som tror att han böjer på knäna och har tagit hooden över så de inte syns?...
Man skulle kunna tro att han kört klassikern där man står på knä i skorna fast han skaffat lösfötter som han har knäna i istället ;)

Raaz sa:
guzI sa:
Schwimp-Productions sa:

[url]https://www.freeride.se/img/photo/normal/5b3d70716334acf46b46addefc348989.jpg[/url]
kanske de fulaste byxorna någonsin (lite h8 :)) No offence!
får nog hålla med lite där.. haha
ahh det var nog ändå de fulaste byxorna man sätt på länge:D grattis

TheFibretech sa:
Raaz sa:
Danielek sa:
[url]https://www.freeride.se/img/photo/normal/86b83681514d98885fb3235497416678.jpg[/url]

Hade dock behövt en vit tall tee, men hittar fan inga någonstans! Nån som känner till nån sida där de säljer tall tees inom Sverige?
www.hoodboyz.de

samma frakt som inom sverige btw
Den som betalar 170kr i frakt inom sverige för en t-shirt har ju lyckats..
dock så kostar en tall tee i sverige 300 kr och inte 100

Av: Schwimp-Productions | 2009-11-06 00:20 Citera

Fyfan va fult

rrobinn sa:
Av: Schwimp-Productions | 2009-11-06 00:20 Citera

Fyfan va fult
halft word.. jag e snel, så jag säger bara KÖP lite "otajtare" täckzar så kan de bli bra iaf :) Nu ser de bara oldschool ut :D

Tillbaka
Topp