Langa upp er 09/10 outfit!

linder sa:
E_D sa:
Tycker det är kul att du inte lagt upp en enda bild i denna tråden och ändå kommenterat nästan på varje sida...

Du klagar på mig för att jag har en bild när jag står i en affär med mina kläder, har förklarat att det va för att jag provade allt dom hade, tog kort och sen bestämde mig hemma.

Varför klagar du inte på alla andra som tar kort på sig hemma, tex har en snubbe tagit på sin snowboard inomhus utan något gnäll?

Jag åkte iaf skidor till butiken!

Aja, det är väl bara avundsjuka för att du måste gå i skola medans jag kan åka skidor! ;P
jag tycker dina kläder e ssjukt snygg, ja ...

tyckte bara de va lite roligt att du sa till alla andra o sluta posa hemma osså står du i en affär och gör det..

ville bara skämta :/...

eff sa:
andrutt sa:
Felixx sa:
Extremt tråkig outfit enligt mig! Man får inte direkt glädje fnatt av färgerna heller...
jo smaken är ju som baken, det är klart, men jag måste nog säga att folk har fått för sig att det ska handla om färger hela tiden...
Varför lade du upp bilder på din outfit här? Synpunkter och kritik anar jag, men då är det väl inte meningen att du ska dra på dig skölden och köra defensivt direkt någon kommer med någon åsikt?

Tacka och ta emot, när du blir äldre kommer du få att betala för att få synpunkter på saker och ting!
Vem vill ha kritik på sin outfit? Man kör väl i vad man tycker är snyggt! Meningen med denna tråden är väl att bli igenkänd i backen!

E_D sa:

tyckte bara de va lite roligt att du sa till alla andra o sluta posa hemma osså står du i en affär och gör det..

haha okej! Slänga pistolerna och gevären kanske? :D

fast hemma posen va ju från förra året ;)

hyllengren sa:
Vem vill ha kritik på sin outfit? Man kör väl i vad man tycker är snyggt! Meningen med denna tråden är väl att bli igenkänd i backen!
WORD!

Senast ändrad:
E_D sa:
linder sa:
E_D sa:
Tycker det är kul att du inte lagt upp en enda bild i denna tråden och ändå kommenterat nästan på varje sida...

Du klagar på mig för att jag har en bild när jag står i en affär med mina kläder, har förklarat att det va för att jag provade allt dom hade, tog kort och sen bestämde mig hemma.

Varför klagar du inte på alla andra som tar kort på sig hemma, tex har en snubbe tagit på sin snowboard inomhus utan något gnäll?

Aja, det är väl bara avundsjuka för att du måste gå i skola medans jag kan åka skidor! ;P

Jag retar mig på att du säger åt alla andra att sluta stå hemma och ta kort på sig för att i nästa sekund tycka synd om dig själv för att folk säger samma sak till dig.
Att du sedan påstår till att du syftade på en film med Henrik Harlaut tar jag med en nypa salt.

v-larsson sa:
E_D sa:
linder sa:

Jag retar mig på att du säger åt alla andra att sluta stå hemma och ta kort på sig för att i nästa sekund tycka synd om dig själv för att folk säger samma sak till dig.
Att du sedan påstår till att du syftade på en film med Henrik Harlaut tar jag med en nypa salt.
jag har inte sagt till alla andra att sluta stå hemma o knäppa kort ?:O

Jävla emo tråd de har blivit, finns så mycket skit att rensa.Folk som grinar över spegelbilder, affärsbilder och så vidare..

v-larsson sa:
E_D sa:

Antar att du quotade fel...

Tänk efter vad jag har skrivit en gång till kanske?

E_D kommenterade i den tråden om att det inte va normalt att stå i en butik och fota och sen skämtade han om samma sak i denna tråden och jag tyckte att det va lite väl mycket att skriva om det i 2 trådar! Speciellt med tanke på att 99% av allt folk här posar i butik/hemma.

Min bild med "ut med er" kommentaren va med glimten i ögat synd att det bara va några få som fattade det.

E_D sa:
jag har inte sagt till alla andra att sluta stå hemma o knäppa kort ?:O
han failquote'ade ;)

Dock sa du till mig i andra tråden om att det va onaturligt att knäppa kort i affären :O

Pizzaaugust sa:
Jävla emo tråd de har blivit, finns så mycket skit att rensa.Folk som grinar över spegelbilder, affärsbilder och så vidare..
hahaha, agree!

Senast ändrad:
<--- Park
Magic pants XXL,
Jungle Cat green XXXL, R.E.D hjälm, oakley crowbars. halsduk. Inga tall tees, nej tycker inte det är så fagert :) Skidor och pjäxor, har inte bestämt mig än

<-- BC

Saga Beaver Fur Large, Firefly byxor i Medium :D yay

Korkskruvarn sa:
[url]https://www.freeride.se/img/photo/normal/8b7511e8231a05cf63410f6862530930.jpg[/url] <--- Park
Magic pants XXL,
Jungle Cat green XXXL, R.E.D hjälm, oakley crowbars. halsduk. Inga tall tees, nej tycker inte det är så fagert :) Skidor och pjäxor, har inte bestämt mig än

[url]https://www.freeride.se/img/photo/normal/eb12c60deff68aab574c59e66b51ea53.jpg[/url] <-- BC

najs, synd att man ser lite dåligt bara :)

E_D sa:
Korkskruvarn sa:
[url]https://www.freeride.se/img/photo/normal/8b7511e8231a05cf63410f6862530930.jpg[/url] <--- Park
Magic pants XXL,

[url]https://www.freeride.se/img/photo/normal/eb12c60deff68aab574c59e66b51ea53.jpg[/url] <-- BC

najs, synd att man inte ser ett skit bara :)

simonthyrberg sa:
E_D sa:
Korkskruvarn sa:
Magic pants XXL,

word

Kevinnn sa:
Kommer att köpa någon dera av dom här två:

http://img143.imageshack.us/img143/8400/sagahybridsuit3.jpg

Vet någon vilken storlek jag skulle borda köpa? Jag är 180cm lång och väger 72kg, jag vill att jackan skall komma nestan ner till knäna och att byxorna ska vara baggy men int överdrivet stora. Så jag tänkte köpa XL jacka och L byxor, tror ni det skulle vara bra?
jväligt snyggt och patriotiskt också;) vart kan man köpa det dock?

Mitt 09/ställ , burton ronin byxor och jacka , ska köpa nya googles . smith holt hjälm . greenade msifits handskar

passar det med lila - lila ? . eller borde jag köpa annan jacka / byxor ?

lila och lila e cleant som fan, men blir ännu cleanare med lite mer kontrast, typ en vit eller ljusblå tall-tee eller nåt :P

men smaken e som baken, kör på det du gillar mest helt enkelt :)

Detta plus nya goggles + armada ar6 laggen

blackjacket.jpg

bluejacket+hood.jpg

yellowandhood.jpg

blueandhood.jpg

Senast ändrad:
simonthyrberg sa:
E_D sa:
Korkskruvarn sa:
Magic pants XXL,

Haha ja, jag vet, att fota med en videokamera i totalmörker är väl inte så populärt, vet inte hur man laddar över bilder med nya kameran -.-

flowsnow sa:
Kan nog tänkas bli det i kalla temperaturer och då har jag ju jacka som du kanske ser?:) Annars så körde jag med hooden idag i tandådalen, tror de va ca 0 grader och de va långt ifrån kallt :p

Kan inte alla ni småungar som kör på xxxl t-shirt under jackan sluta med det.
Skäms så mycket när jag ser er att jag nästan vill ta livet av mig...
Helt seriöst, inser ni inte hur fjantigt det ser ut? ett par byxor, en jacka, en kjol?! WTF vart kommer kjolen in i alpin världen?

Dorkolish sa:
Kan inte alla ni småungar som kör på xxxl t-shirt under jackan sluta med det.
Skäms så mycket när jag ser er att jag nästan vill ta livet av mig...
Helt seriöst, inser ni inte hur fjantigt det ser ut? ett par byxor, en jacka, en kjol?! WTF vart kommer kjolen in i alpin världen?
haha tror nog att det går åt bra mycket mer än en kille/tjej här på freeride för att alla ska sluta me de modet ;)

Tillbaka
Topp