Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jag bara undrar....NÄR skråar man på is medan man går på tur med en skida som JJ? Har då aldrig stött på eller hört ngn som har stött på detta....så please...do tellSSyk sa:Jag är visserligen tyngre än du, men de upplevs som korta, så go for 185. De funkar faktiskt även i hård pist!
Jag kör med Duke, de är väl inte perfekta att gå uppför med i alla fören (skåa på is kan jag tänka mig är obekvämt) men de funkar bra i de fören jag provat hittills.
Tura för att åka skräpsnö, så jobbigt när sånt händer.PNyberg sa:jag bara undrar....NÄR skråar man på is medan man går på tur med en skida som JJ? Har då aldrig stött på eller hört ngn som har stött på detta....så please...do tellSSyk sa:Jag är visserligen tyngre än du, men de upplevs som korta, så go for 185. De funkar faktiskt även i hård pist!
Jag kör med Duke, de är väl inte perfekta att gå uppför med i alla fören (skåa på is kan jag tänka mig är obekvämt) men de funkar bra i de fören jag provat hittills.
Nu är det första säsongen med dessa skidor, men av någon anledning så hamnar jag alltid i is på skå någon gång varje år... så nog kommer det att dyka upp i år också.Jarle sa:Tura för att åka skräpsnö, så jobbigt när sånt händer.PNyberg sa:jag bara undrar....NÄR skråar man på is medan man går på tur med en skida som JJ? Har då aldrig stött på eller hört ngn som har stött på detta....så please...do tellSSyk sa:Jag är visserligen tyngre än du, men de upplevs som korta, så go for 185. De funkar faktiskt även i hård pist!