Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag är 180 och har kört på ett par opinion 98 186 centimeter. Byter ner till ett par Fusion 179 centimeter pga jag tycker att det slog för mycket i bakkanterna.Hej!
finns det någon vänlig själ som kan säga något om vilken längd på Extrem Fusion som skulle funka för mig?
Är 176 cm lång och har hittat ett par 172cm på annons. Funkar dom för mig?
Har tidigare bara hyrt skidor
Mvh
Calle
Beror på din vikt, hur duktig du är på att åka och hur fort samt vilken typ av åkning.Hej!
finns det någon vänlig själ som kan säga något om vilken längd på Extrem Fusion som skulle funka för mig?
Är 176 cm lång och har hittat ett par 172cm på annons. Funkar dom för mig?
Har tidigare bara hyrt skidor
Mvh
Calle
Beror på din vikt, hur duktig du är på att åka och hur fort samt vilken typ av åkning.
Spontant känns det som att 172 skulle funka, särskilt om du åker mycket med barnen och de gillar att åka i skogen.jag väger normalt sett 72kg. Är det lätt eller tungt?
Är väl mittemellan bra. Vi åker skidor ett par gånger om året de senaste 8 åren.
Tar mig ner för de flesta backar i Åre dock utan finess eller teknik. Till mitt försvar så åker vi vecka 12 och det kan vara ganska uppkört i backarna.
Försöker hänga på barnen, 6 och 9 år när dom åker i skogen. Det är jättekul.
Den här säsongen tänkte jag ta lektioner för första gången.
Sammanfatta det som ”hellre än bra” med en uppåtgående kurva?![]()