Längd...

Blaster

Ny medlem
Längd...
Jag vill köpa mig ett par twintips skidor men jag är osäker på om de passar mig. Jag hade tänkt köpa Head Madtrix på stadiumrean som alla andra men är lite sen ute. Så det finns bara 181 och 163 cm kvar, är det någon ide att köpa någon av dem om jag är 186 cm lång.

Längd...
Ohh, du bor ju i stockohlm. Här finns det ju minst 100 st stadium affärer. Så åk runt i stockholms förorterna och titta. Någonstans borde 172:orna finnas! =D

Längd...
Stadium har koll på vad som finns i sina butiker, be en säljare hjälpa dig så kollar han i burken var de finns.

Längd...
Jag har ringt runt till alla olika butiker i stockholmsområdet och det finns bara enstaka 181:or och 163:or kvar. Dessutom kan dom inte kolla i något register om dom finns inne eller inte.

Längd...
Du får väl käka lite mer helt enkelt. =) Nej men jag kör på 181, och jag är 184 och väger 63 kilo eller nåt. Inga problem med det...

Längd...
Men.. du kan juh inte väga 55 och vara 186... ;)
Jag är 193 och kör på 181:or.. fast jag väger 95 pannor också.. går utmärkt..

Gymma på!

Längd...
jag köpte dem igår på stadium.... jäkligt bra pris asså....
jag är 181 cm och köpte 181 cm. Man ska tänka på att på twintipskidor försvinner ju nåra centimeter där bak... jag tror dom blir bra

Längd...
hej är ute efter ett par 163:or någon som vet någon butik som har dom?(har ringt runt 15 stadium butiker ingen har dom!!! någom som vet någon butik som har dom?)

Tillbaka
Topp