Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tack för infonLåter som ett bra pris om dom är fräscha. Kolla så att det sitter minst en metallskruv bakpå hälen (finns två hål, normalt sett en metallskruv och en plastplugg). Vill ni styva upp tar du bort plastpluggen och skruvar i metallskruv i det andra också. Men minst en i.
Ja jag tänkte också det, frågade han i morse om han tyckte att de hade varit bra. Då sa han att han ville ha lite mjukare och att han hade fått lite blåmärken på smalbenen efter rs 70, vilkat jag nu minns. Han har ju ganska smala smalben och vrister men lite bredare fot. Men har inte gnällt på passformen och foten har suttit fast bra när jag har frågat honom.Då svarar jag igen
RSJ 65:an är ju ett steg ner från SCRS 70 i prestanda med en ”enklare” konstruktion. Den är mer en ”race-inspirerad” barnpjäxa. Om han trivts med 70:an, skaffa ett par av samma i en size upp.
Ja nu fick det bli RS 70, skiljer ju rätt mycket i pris så antar att skillnaden är rätt stor. Beställde skidor i helgen och såg sen att de hade Langes pjäxor till bra pris och 10% extra på rean så ville få med dem i samma beställning och spara på fraktkostnaden. Dyrt ändåRSJ 65 är ett rejält stort steg ner jämfört med SCRS 70 — barnpjäxa vs riktig racepjäxa. Svårt att säga något om passform så här, men om han varit nöjd med den är det svårt att hitta en bättre pjäxa för ungdomar. Går att mjuka upp om dom är för styva.