[Långfilm] Jiberish - Right back where we started

jeppenator

Aktiv medlem
Nu har den släppts, ska precis börja kolla själv och tänkte att jag postar upp länken så alla får ta del av detta!
Riktigt stokad

/jeppe

Såg första 20 minuterna (innan det hängde sig) på live-visningen och blev inte speciellt imponerad, men får väl låta den buffra nu så att jag kan fortsätta där jag slutade. Förhoppningsvis blir den bättre ;)

grymt bra åkning, men tyckte det var lite konstigt att filmen inte hade ett ordentligt intro?

nu har jag sett hela och kan summera med att det var en av de bättre filmer jag sätt, just för att stämningen och känslan hela filmen igenom känndes som en lång edit istället för en superflashig storsatsnings miljonbugdet film.
Väldigt mycket kreativ och nytänkande åkning, bra intervjuer, kul med skate och influenserna därifrån. Detta är vad jibbing borde vara! Skitbra Jiberish!

Jävlar vilken åkglädje, mumma.
Älskar blandning mellan skön skidåkning, episk snowboardåkning och galen skate.
Mer sån blandning åt folket.

lil killen va inte dålig på urbans, och hornbeck ska man inte heller klaga på

Trodde den skulle vara bättre faktiskt.
+ i filmen var lill killen. Hornbeck åker alltid lika snyggt.
Bäst i filmen var helt klart skejtarna, Elijah är helt störd.

Tycker den var sjukt bra!

Väldigt annorlunda stil på redigering och musik + att det är fett nyskapande åkning, så det känns inte som att man sett allting innan!

Blir så sjukt glad av den här filmen! Så sjukt bra att de har skatare/snowboardåkare på sitt team också, blir så mycket roligare att se på med lite variation och inte bara skidåkning. DOPE!

väldigt mycket fräsha grejjer gör dem men ibland blir det faktiskt lite väl "teched-out", både på railsen och på hoppen.. varför måste dom göra en massa dubblar i filmerna? visst i tävlingar får de väll göra det men det e tjock mycket mer najs me switch 3 än switch 12 på film.
men över det hela var det en smuth film.. blir bara bättre och bättre ju längre man kollar tycker jag. hornbeck åkte fint. han brukar ju krydda så sjukt mycket med alla g-grejer men han tog det ändå rätt lugnt nu.. tommen oppp

soft att den inte va så "super redigerad" utan lite lättare liksom fast me sjuuk åkning. och lillkillen va ju läskig :O :)

Som så många andra säger, lill killen va dope! Bra film överlag med härlig känsla!

Tillbaka
Topp