Langley Travel??

Sofia25

Ny medlem
Langley Travel??
Fick en briljant idé. Såg ett inlägg där en kille undrade om ngn skulle jobba för Lion i vinter. Så nu gör jag det samma... Skall ngn åka till köpenhamn på Langleys intro dagar? Kanske renat av till Val dísere senare i vinter?

Håll ut alla...vintern är påväg!

Langley Travel??
Skall du guida för Langley i Val dIsere i vinter? Vad kul! Då kommer jag och hälsar på. Har just bokat en resa till Val D med Langley! Hoppas du tar väl hand om oss :-)

Langley Travel??
Alltså sist jag snackade med Langley så skulle jag jobba som diskare i disere! Så vi lär nog träffas i vimlet i Köpenhamn när det nu var?

Vad har du för kneg då?

Langley Travel??
Hej !

Jajemen, jag ska jobba i Val d´Isère, för Langley i vinter.
På hotel Roitour (eller hur det nu stavas) och Victors. Längtar!
Ses i Köpenhamn!

Langley Travel??
Tjena!!!...fick precis veta att jag ska jobba som servitör för langley i vinter. Närmare bestämt Hotel Les dolomites (Val d Ísere). längtar vansinnigt efter att få stå på laggen igen...efter några glada dagar i köpenhamn förstås...

ses i danmark!!

Peter

Langley Travel??
GOdt tips, ikke jobb for mye. Man er tross alt sesonger for å stå på ski ikke jobbe for skitlønn og miste vertdifull tid. Men for all del litt jobbing er jo bare kult. Sees der nede, reiser og nedover i november.

Langley Travel??
Ni som ska jobba för langley, beräta lite mer!

Hur mycket jobb blir det? Får ni boende och mat eller står man för det själv? Finns det jobb kvar och MÅSTE man vara +23 för att få jobb?

Snabba svar, det vore bara för bra om jag lyckades komm iväg ändå...

Langley Travel??
Dr_Snow, man måste absolut inte vara 23 år eller äldre för att jobba hos dom. Förra året så var det t.o.m. 18åringar som jobbade som guider. Men jag tror att det blir svårt att få jobb nu, nästan alla positioner är nog bemannade. Men det skadar ju inte att dra iväg ett mail! Sen så beror det på vad du jobbar som om du får boende, mat, liftkort, skidor osv. Guider får typ allt inkluderat, men sen så får dom minst i lön också...

MVH
Daniel

Langley Travel??
har jobbat før langley 2 år i rad i Val...
Skitløn 50 timmar jobb i veckan. Ni som e guider grattis ni har inte en enda dag ledigt som ni kan åka lagg på sjælva...
Ha ha o servitører ni har ju verkligen valt fel... Men den som e lycklig o får disk jobbet på Grand nord han e kung... Man tjænar minst men jobbar bara ca 4 timmar om dagen mellan 5- 9 på kvællen...
Ha en bra sæsong o remember to stay steep

Langley Travel??
Jo för tusan visst ska jag jobba på Grand Nord! Lill persken har alltså utan att veta om utnämt mig till KUNG!!!!
Känns ju stabilt får jag säga.

Tillbaka
Topp