Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
tala för dig självDZettervall sa:Inte alls säker .hellbergarn sa:är det verkligen värmen? trodde det va vitaminer och sånt man fick genom solen som gjorde det... =p säker?DZettervall sa:Det som skyndar på hela processen är ju värme . växer ju mkt fortare på sommaren .
tror dock inte att det bara funkar med att höja temperaturen inomhus . tyvärr . .
men hur ofta garanterar svensksommar solsken lixom?! lika lite sol året om
skitland
Har jag ens påstått att jag talat för någon annan än mig själv?!akel-spektakel sa:tala för dig självDZettervall sa:Inte alls säker .hellbergarn sa:är det verkligen värmen? trodde det va vitaminer och sånt man fick genom solen som gjorde det... =p säker?
skitland
kanske skulle testa gå ut nån gång där är det sol :P
äru dum? vi här uppe har ju sol å ljust dygnet runt under sommaren.Har du har aldrig hört talats om norrlands ljusa nätter.de kmr ju japaner bara för att upplevad de.. okunnigt.DZettervall sa:Har jag ens påstått att jag talat för någon annan än mig själv?!akel-spektakel sa:tala för dig självDZettervall sa:Inte alls säker .
skitland
Hade 2 veckor i somras med niice väder i sthlm . hösten har enbart vart grå, och vintern har knappt kommit. Och du bor i luleå, där går väl solen knappt upp ?
Så för att japanerna kommer upp till er för att kisa lite mer än vanligt så är jag okunnig?!PLarsson sa:äru dum? vi här uppe har ju sol å ljust dygnet runt under sommaren.Har du har aldrig hört talats om norrlands ljusa nätter.de kmr ju japaner bara för att upplevad de.. okunnigt.DZettervall sa:Har jag ens påstått att jag talat för någon annan än mig själv?!akel-spektakel sa:tala för dig själv
Hade 2 veckor i somras med niice väder i sthlm . hösten har enbart vart grå, och vintern har knappt kommit. Och du bor i luleå, där går väl solen knappt upp ?![]()
Öhm, solen lyser 24/7 i Luleå på sommaren.DZettervall sa:Och du bor i luleå, där går väl solen knappt upp ?
Det är en myt!yahman sa:har hört att det ska växa fortare om man klipper topparna lite då och då..
Jag har konstigt nog hört att man blir högre av öl.. Har jag rätt??VEhrling sa:jag har hört att man får lägre hår av öl!! och samma sak med naglarna av någon skum anledning!!
Får man längre hår om man äter naglar?VEhrling sa:jag har hört att man får lägre hår av öl!! och samma sak med naglarna av någon skum anledning!!
När han skrev "omunnig" syfta han nog inte på det med japanerna, utan att det är ljust hela dygnet. Om du inte viste att det va så, kan jag hålla med honom.DZettervall sa:Så för att japanerna kommer upp till er för att kisa lite mer än vanligt så är jag okunnig?!PLarsson sa:äru dum? vi här uppe har ju sol å ljust dygnet runt under sommaren.Har du har aldrig hört talats om norrlands ljusa nätter.de kmr ju japaner bara för att upplevad de.. okunnigt.DZettervall sa:Har jag ens påstått att jag talat för någon annan än mig själv?!
Hade 2 veckor i somras med niice väder i sthlm . hösten har enbart vart grå, och vintern har knappt kommit. Och du bor i luleå, där går väl solen knappt upp ?![]()
Inte så jätteviktigfakta att hålla reda på. men är det det ända man har att komma med så får man ju promota lite extra . va gör man annars där uppe ?! bara ren intressefråga .
sry, lånar tråden . . .
död, död, död. -.-E_Rockner sa:död, dödare, dödast![]()
precis så jag mena!rege sa:När han skrev "omunnig" syfta han nog inte på det med japanerna, utan att det är ljust hela dygnet. Om du inte viste att det va så, kan jag hålla med honom.DZettervall sa:Så för att japanerna kommer upp till er för att kisa lite mer än vanligt så är jag okunnig?!PLarsson sa:äru dum? vi här uppe har ju sol å ljust dygnet runt under sommaren.Har du har aldrig hört talats om norrlands ljusa nätter.de kmr ju japaner bara för att upplevad de.. okunnigt.![]()
Inte så jätteviktigfakta att hålla reda på. men är det det ända man har att komma med så får man ju promota lite extra . va gör man annars där uppe ?! bara ren intressefråga .
sry, lånar tråden . . .
Till din fråga, varför skulle det inte finnas nåt att göra i Luleå? Bara för att de ligger långt norr ut sä är det dött där eller?
/mr
nä, norrland är soft. vi har typ en skidbacke till varje stad. fast det har ni därnere kanske också när jag tänker efter.. men vi får snö i dom snabbare!DZettervall sa:Jag har faktiskt ingen aning, är det dött ?
hehehehm en riktigt bra idé om jag får säga det själv =D=Dahj sa:Knyt fast hantlar i håret så det dras ut
jag har hört att man blir berusad av öl!Madeofpuur sa:Jag har konstigt nog hört att man blir högre av öl.. Har jag rätt??VEhrling sa:jag har hört att man får lägre hår av öl!! och samma sak med naglarna av någon skum anledning!!
ne för solen förstör håret. :ODZettervall sa:Inte alls säker .hellbergarn sa:är det verkligen värmen? trodde det va vitaminer och sånt man fick genom solen som gjorde det... =p säker?DZettervall sa:Det som skyndar på hela processen är ju värme . växer ju mkt fortare på sommaren .
tror dock inte att det bara funkar med att höja temperaturen inomhus . tyvärr . .
skitland
visste inte att det växte hår INNE i brandslangen också :OAngerr sa:sooofta lite, visste du att den växer sammanlagt 40 meter hår på din kropp varje dag
Jo fan!axmode sa:Hahaha, lätt roligaste tråden nånsin på freeride... Jag tror att håret blir längre om man står på händerna i krossat glas på julaftonsnatten... prova det!