längre jacka?

längre jacka?
Har precis börjat kolla lite på nya outfitt till kommande säsong, och är på jakt efter en ny jacka till att börja med.
Jag söker nått som är lite längre i modellen just nu kör jag med en burton ronin storlek XL ca 2 år gammal, men den känns ändå lite kort, jag är ca 190 lång, har ni några tips på modeller och märken som är längre( gärna 100cm+ axlarna neråt)

tack på förhand. (jag åker bräda ifall det spelar någon roll)

längre jacka?
Filipbrannsten sa:
Leffe_P sa:
najs, antar att ända sättet att få tag på dem är deras hemsida eller att köpa begangnat? blir dem sjukt breda också eller är dem bara långa?. är inte så sugen på en jacka som är '' 100x100'' :)
Stämmer.. Inte bredare än något annat, men längre wich is nice! Kolla efter bilder där folk har saga eller FD på sig så ser du själv.

längre jacka?
Filipbrannsten sa:
Leffe_P sa:
najs, antar att ända sättet att få tag på dem är deras hemsida eller att köpa begangnat? blir dem sjukt breda också eller är dem bara långa?. är inte så sugen på en jacka som är '' 100x100'' :)
Jag har first drop. Du kan ju kolla min annons så ser du hur de ser ut på.

längre jacka?
JSundvall sa:
Filipbrannsten sa:
Leffe_P sa:
Stämmer.. Inte bredare än något annat, men längre wich is nice! Kolla efter bilder där folk har saga eller FD på sig så ser du själv.
dom är ju dock bredare än en jacka av annat märke i typ vanlig xl.. finns många andra märken som gör jackor som är längre i modellen, men normalbreda (om du är som jag och INTE älskar gangsterstilen).

Senast ändrad:
längre jacka?
simonthyrberg sa:
JSundvall sa:
Filipbrannsten sa:
dom är ju dock betydligt bredare än en jacka av annat märke i typ vanlig xl.. kolla
Beror ju på, alla jackor är olika ofcourse.. men dom är relativt smala i förhållande till längden.

längre jacka?
JSundvall sa:
simonthyrberg sa:
JSundvall sa:
dom är ju dock betydligt bredare än en jacka av annat märke i typ vanlig xl.. kolla
Beror ju på, alla jackor är olika ofcourse.. men dom är relativt smala i förhållande till längden.
beror på vad du jämför med, enligt mig är dom inte SMALA i förhållande till längden utan hyfsat breda.

längre jacka?
Finns ett märke som heter colouer eller nått ett svenskt märke, såg att dem hade det på boardstore upp till storlek xxl och att vissa av deras modeller var längre, någon som har prövat dessa och vet hur de är, var ganska soft pris på dem nämligen

längre jacka?
Jag har provat deras kläder. Riktigt fin passform och som du sa så är alla deras jackor lite längre. Parka är till och med riktigt riktigt lång.

längre jacka?
Jag hittade en as steeze jacka på ÖB, försvarets vindjacka. ja är 183cm och den jackan går nedanför mina knän. 100,- :D den är inte dum alls faktiskt :p

längre jacka?
Granli sa:
Jag hittade en as steeze jacka på ÖB, försvarets vindjacka. ja är 183cm och den jackan går nedanför mina knän. 100,- :D den är inte dum alls faktiskt :p
haha najs, det kan ju vara något att kolla på, vad var det för storlek? kan ju vara gött att ha som ''slit och släng'' jacka typ.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp