Lär er åka...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

bengt_nilsson

Ny medlem
Lär er åka...
Tjenis,

Var finns ni alla störthäftiga, ursnabba, vulgoåkare som skriver i Freeride? Har varit i nästan överallt i Alperna, Sverige och Norge men ser mest sopor i backarna. Jag och mina polare Thomas och Uffe kör skiten ur de flesta fastän vi är över 45 så var är ni någonstans?

Lär er åka...
jag sitter här hemma..... fast jag är inte störthäftig... åker som en kratta.. ska till chamonix v.8 kanske ses där då =)

// bison.

Lär er åka...
Tjenis Bison, Vi kanske syns i baren. Dåligt med snö i Alperna men det är alltid bättre att vara på trycket i Cham utan snö än att vara i Sälen fasän att det finns snö där

Lär er åka...
hehe ok, låter fint, fast dock hoppas jag att det kommer mängder av snö tills jag kommer dit =) så man får öva lite att stå på brädorna!

// bison.

Lär er åka...
...måste varit ni som swischade förbi mig i Högegga i onsdags när jag saktade in vid en "kant". Just såna där typer som min fru kategoriserar som gubbar med ålderskomplex vilka är totalt livsfarliga i såväl skidpisten som på landsvägen.

;-) / MM

Lär er åka...
Tjusningen med skidåkning är ju upp till var och en. Man åker ju efter sin egen förmåga.

// brandt

Lär er åka...
min pappa är 47 han tar dom flesta i backen faktiskt. Han e grym.

Lär er åka...
Hehe... jag är jevligt snabb. Drar förbi de flästa. Håller med om att det är många i backarna som sölar ner. Dem ända man ser som åker snabbt är dom som bränner förbi en med fartdräkt som det står nått klubbnamn på. =D

Lär er åka...
.... inlägg á la dippan?

ni kommer nog se mig i ögonen när jag susar förbi er switch i backen ;)

Lär er åka...
Men men, min pappa han är bättre än era pappor för han är jätteduktig han är äldst också, nästan hundra, och sen, sen så, är han snabbast av allaaaa! Och han är faktiskt min pappa....

Ärligt talat???

Lär er åka...
Anledningen till att ni bara ser sopor i backarna är att ni inte hinner se mig för jag kör sååå jävla grymt fort.

D

Lär er åka...
VÄX UPP...... kan man inte svänga så åker man snabbt titta bara på alla danskar där har ni era mått....

hihi

Lär er åka...
Tja, jag antar att vi är antingen:

1) i Snowparken
2) offpist
3) i liften på väg upp
4) i baren

Om ni verkligen åker om alla andra borde ni köpa en "Åk ni först så
väntar jag där nere" T-shirt =)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka