Lars Veen SKADAD

Lars Veen SKADAD
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!!!lars får fn inte bli förlamad han äger ju sönder..hoppas verkligen att han blir bra snart!!!!!!!

Lars Veen SKADAD
Ryggskador är ju aldrig att leka med. Jag känner inte Lars personligen, men jag kan inte göra annat än att hoppas på att han blir återställd. Att hoppas på tillfriskning verkar ju dock vara tvärt emot vad unge herr Wester gör. I sitt inlägg berättar Wester om "chansen" för att Veen är förlamad. Sitter han hemma och håller tummarna för att Veen har förlorat känseln från nacke och nedåt? Mig veterligen talar man snarare om "risken" för att någon blir förlamad, så länge man inte vill personen i fråga väldigt illa.

Lars Veen SKADAD
det är väl en skitsak vad man skriver "thovex"??

menmen... hur vanligt är det egentligen med skador bland åkare? men hör ju inte så vidarevärst ofta om det, inte några allvarliga iallafall... men skidåkare kanske är lite hårdare än alla andra helt enkelt?

//Blom

Lars Veen SKADAD
Eric pollard bröt väl ryggen för några år sedan har jag för mig, Någon ur lines team omkom tidigare i år... det är inte helt riskfritt.

Lars Veen SKADAD
Fan va illa.....trist som fan

Att Wester skriver "chansen" istället för risken tror jag har med den usla svenkundervisning i våra skolor och göra, eller att Wester ängnar mer tid åt att hänga i parken än att studera =)

Lars Veen SKADAD
kan jag få be alla som vill säga att wester lurades att hålla käften.

Han kanske fick höra att han hade brutit nacken och ryggen , det stog ju på friflyt.no att han hade gjort det också, stog detinte?

Lars Veen SKADAD
spelar det någon roll hur han skriver det? tanken var ändå god..vem fan kryddar inte? hoppas han blir bra i alla fall

Tillbaka
Topp