Lars Veen?

Dahllof

Ny medlem
Lars Veen?
Någon som vet något om Lars Veen, efter den krashen han gjorde?
Han fick någon typ av nack/rygg skada va ja vill minnas. Doktorerna visste väl inte om han skulle bli bra igen.

Är han på benen igen?

Lars Veen?
nej. enligt källa så har åkt på en förlaming. vet ej hur e med en nu men jag är säekr på att han inte kommer tebax. Vore kul å se en Lasse Invtiational nångång.

Lars Veen?
Ja, vi får fan ta tag i det här med Lasse Invitational!
Skaffa lite sponsorer, snacka med Jon som förhoppningsvis ställer upp. Han vet ju hur det funkar att få ihop en tävling!

Fast, kom på nu efteråt att det finns ju faktiskt folk som skadat sig värre, och tillochmed dött. Vi ska vell inte hedra Lars Veen bara för att han var så känd?

Senast ändrad:
Lars Veen?
ja men en jibbtävling för en elit jibber. från scandinavien:S:P
så man hedrar väll ala egentligen men spec lars:P lr whatta fuck, jag ska sluta försöka

Senast ändrad:
Lars Veen?
Men va fan kom igen nu...jag tror på Lars, han kommer nog komma igång. Minns ni inte den kraschen som Mike Wilson gjorde i Yearbook. Han var ju tillbaka efter några månader.

Okej nu vet jag inte hur längesedan det var lars stupa, men detta kanske är värre än vad Mike råka ut för.
Men men man måste ju hålla hoppet uppe!!!

Senast ändrad:
Lars Veen?
förlamad= det går inte att röra musklerna om ni inte visste det( de två sista inläggen menar jag)
mike wilsson bröt bara benen, inte farligare än så,
läs fakta innan ni svarar

Lars Veen?
Om man läser på standstrongagain så står det att Veen då och då har kontakt med benen igen. Det kanske är något som går att övervinna med extremt mycket vilja och tålamod.
Det har funnits andra som enligt läkarna aldrig kommer kliva ur rullstolen som har gjort det.
Marc Andre Bellevue har ju råkat ut för samma olyckstyp. Spinalcord skada.
Får hoppas på dem båda och det vore positivt att se någon av dem tillbaks på benen.

Lars Veen?
Giro sa:
Men va fan kom igen nu...jag tror på Lars, han kommer nog komma igång. Minns ni inte den kraschen som Mike Wilson gjorde i Yearbook. Han var ju tillbaka efter några månader.

Okej nu vet jag inte hur längesedan det var lars stupa, men detta kanske är värre än vad Mike råka ut för.
Det är skillnad att själv landa på benen och bryta dom, och att nån annan landar i nacken på en!

Lars Veen?
MaxHemmingsson sa:
Giro sa:

Det är skillnad att själv landa på benen och bryta dom, och att nån annan landar i nacken på en!
Vem fick någon i nacken?

Tillbaka
Topp