Läskig liten film...

Tobias-Frost

Ny medlem
Läskig liten film...
...som ger lite att tänka på inför vintern nöjen. Man kan även även leka leken "finn fem fel" med den här rullen som instruktion...

Läskig liten film...
soft frågetecken. Vadå läskig. Den handlar om helikoptrar som filmar. Fett läskigt och taggande inför vinter...

Senast ändrad:
Läskig liten film...
DRA MIG BAKLÄNGES ! de va fan de råaste på länge.. blevlite besviken när han sa priset bara *-) men de får väll pappa hosta fram.. !

Läskig liten film...
jävlar va ballt! fatta att filma skidåkning på det där sättet, jävlar va coolt. vad menar du med läskig?

Läskig liten film...
aaa faan va coolt:D grymt å gö skidfilm me en sån där.
men ja har hört att det är svårt som faan å köra

Läskig liten film...
Hahaha... stor ursäkt... lyckades blanda bort länkarna tydligen... här kommer rätt:

Ang. helifilmen så skulle även jag otroligt gärna se den tekniken användas i en skidrulle, gärna i skog oxå...

Läskig liten film...
Är det nån som har fler länkar till klipp med laviner som går? Kanske man kan utöka "finn fem fel"-grejen.

Läskig liten film...
Jag och min kära bror kom på denna iden för ett tag sedan men vi har tyvärr ingen helikopter, det hade dock vart galet fräckt, fatta vilka coola followcams man borde kunna gör , typ glyga rakt ovanför när nån snurrar utav bara helvete på ett hopp och liknande.

Läskig liten film...
Cr0y_HimselF sa:
Jag och min kära bror kom på denna iden för ett tag sedan men vi har tyvärr ingen helikopter, det hade dock vart galet fräckt, fatta vilka coola followcams man borde kunna gör , typ glyga rakt ovanför när nån snurrar utav bara helvete på ett hopp och liknande.
ah lätt, sen hoppar man in i helikoptern och döööör

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp