Läskigt

Läskigt
Ja, såg det där men funderade.
1. Varför klättrar gubben inte upp i liften igen? Så tjock ser han ju inte ut att vara, bara att dra upp sig.
2. Han hängde i en kvart, varför kom han aldrig fram till stationen eller åker man lift i 30min där i gränsen? Dåligt agerat av liftpersonal skulle jag vilja säga, dom kunde väl ändå kört han till ett lägre ställe.

Läskigt
felix sa:
1. Varför klättrar gubben inte upp i liften igen? Så tjock ser han ju inte ut att vara, bara att dra upp sig.
2. Han hängde i en kvart, varför kom han aldrig fram till stationen eller åker man lift i 30min där i gränsen? Dåligt agerat av liftpersonal skulle jag vilja säga, dom kunde väl ändå kört han till ett lägre ställe.
inte så jävla enkelt att dra sig upp igen med klädsel och pjäxor. dessutom var han över 50 år?

lite sjukt att dom inte fortsatte köra liften faktiskt, hoppas på svar senare.

Läskigt
Aftonbladet suck.. "INGEN SÄKERHETSBYGEL"
- Vadå var liften sönder !?
Nä han satt helt enkelt aldrig på sig den.

Han får ju fan skylla sig sjv. Helt rätt och låta han hänga där.
Jävla idiot. Hade blvit skitförbannad om jag var tvungen att sitta en kvart och frysa för att nåt pundo inte satt på sig bygeln.

Läskigt
Redrum sa:
felix sa:
inte så jävla enkelt att dra sig upp igen med klädsel och pjäxor. dessutom var han över 50 år?

lite sjukt att dom inte fortsatte köra liften faktiskt, hoppas på svar senare.
Åkte han ens skidor? Ser ingen utrustning...

Läskigt
De stod även om skidorna. problemet kan ju ha varit det att de är ganska högt på vissa ställen och det förmodligen är säkrare att stanna liften. han föll ju bara någon meter enligt vad dom på skistar sa i artikeln. dock verkar informationen vara ganska bristfällig

"– Han föll säkert tio meter. Han skadade sig inte allvarligt vad det verkar, men han klagade på att han hade ont i armen efteråt."

"Pistörerna var uppe i backen hos honom och kollade underlaget och sa åt honom att sparka av sig skidorna och släppa, det var mjuk snö under och han föll cirka fyra meter, säger Pelle Lindberg."

Läskigt
felix sa:
Du har ju varit i Gränsen påstår du ju. Så då borde du ju veta hur det funkar och hur högt det är eller????? Sjukt dålig kommentar från dig Felix... ;)

//H

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp