Fiberteknologi
Aktiv medlem
Läskigt
Lite läskigt eller? http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2198552.ab
Senast ändrad:
inte så jävla enkelt att dra sig upp igen med klädsel och pjäxor. dessutom var han över 50 år?felix sa:Ja, såg det där men funderade.
1. Varför klättrar gubben inte upp i liften igen? Så tjock ser han ju inte ut att vara, bara att dra upp sig.
2. Han hängde i en kvart, varför kom han aldrig fram till stationen eller åker man lift i 30min där i gränsen? Dåligt agerat av liftpersonal skulle jag vilja säga, dom kunde väl ändå kört han till ett lägre ställe.
Åkte han ens skidor? Ser ingen utrustning...Redrum sa:inte så jävla enkelt att dra sig upp igen med klädsel och pjäxor. dessutom var han över 50 år?felix sa:Ja, såg det där men funderade.
1. Varför klättrar gubben inte upp i liften igen? Så tjock ser han ju inte ut att vara, bara att dra upp sig.
2. Han hängde i en kvart, varför kom han aldrig fram till stationen eller åker man lift i 30min där i gränsen? Dåligt agerat av liftpersonal skulle jag vilja säga, dom kunde väl ändå kört han till ett lägre ställe.
lite sjukt att dom inte fortsatte köra liften faktiskt, hoppas på svar senare.
Du har ju varit i Gränsen påstår du ju. Så då borde du ju veta hur det funkar och hur högt det är eller????? Sjukt dålig kommentar från dig Felix...felix sa:Ja, såg det där men funderade.