LDC Och Salomon hh setup.

cEkholm

Medlem
Tja, tänkte köpa LDC Setupen, men det finns bara i XL, och jag undrar om jag får plats i det? är 1.60~ lång och lär växa nån cm innan riktiga skid session startar :).

Och så undrar jag om man kan ta bort "håret" på Salomon hh jackan? Alltså det som är på luvan

cEkholm sa:
Tja, tänkte köpa LDC Setupen, men det finns bara i XL, och jag undrar om jag får plats i det? är 1.60~ lång och lär växa nån cm innan riktiga skid session startar :).
Om du inte är en extremt bred person så borde du få plats i ett så stort ställ utan problem...

skämtar du, eller är det såhär man hävdar sig som jibber numera?
"öh, jo, jag är bara 130 lång, men kan jag verkligen ha xxl utan att det blir tajt...??"

Senast ändrad:
du är ca 160 cm, hur skulle det nånsin kunna vara litet?
jag har xl, är 185 cm och säkert ett antal kilo större än du, och mina nya kläder är rätt baggy på mig. salomon för övrigt.

Senast ändrad:
men xl är ju 85 lång ju tror jag i ldc. DU är 160? hur kan du inte få plats, Jag har kört i xl på andra kläder vilket mäter ca 0 cm och jag e nära 190 lång

Salomon jackan har inte löstagbart luurrff

du kommer försvinna i xl. jag vet inte hur jag ska tolka din fråga baserat på vad du svarat i tråden. är du orolig att det kommer vara för litet eller för stort...??

Jag undrar om det blir för stort i XL, är runt 1.60 cm lång så det lär ju bli för stort men ville bara kolla med er om någon annan köpt Ldc som kanske tycker att XL är litet för att vara XL.

Går det att ta bort "håret" på Salomon ganstah jackan? det som är på luvan..

Först undrar du om du kommer få plats i xl, sen undrar du om xl kommer att bli för stort? Svårt att veta vad du menar...

cEkholm sa:
Jag undrar om det blir för stort i XL, är runt 1.60 cm lång så det lär ju bli för stort men ville bara kolla med er om någon annan köpt Ldc som kanske tycker att XL är litet för att vara XL.

Går det att ta bort "håret" på Salomon ganstah jackan? det som är på luvan..
nej fortfarande så går det inte att ta bort pälsen,

Edit. Sprätta går väll men inte med knappar.

Senast ändrad:
vad har du för midjemott ?
Om du är så otroligt fet så du inte kommer i ett xl ställ så är de nog hög tid att leta efter en annan hobby.

Haha det där var bland det roligaste jag läst. Antingen lider du av extrem fetma eller handlar på barnavdelningen, för en gosse i den längden kommer ju undan med både S och M ( hihi) utan att det blir tight. Tror fan L skulle bli överbaggy för dig.....

Alltså: Kör på XL!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp