Lech vs. St. Anton

Lech vs. St. Anton
Jag var där då jag var nere en vecka, fick hära en del av bror som säsongade där nere med, i st:anton var det mer fest i och lech/zürz var där 60taggarna hyrde varsin pudel och käkade sin gulach för 15€.
Altså lite mer avslappnad stil i st:anton var mitt intryck, sen har dom ju supa!!surfersparadise mmmmumma

Lech vs. St. Anton
Lech har de mest underbara pisterna du skådat grym park och svindyra förfriskningar! anton har fint åkning oxå men inte så som lech men de e billigare med allt.... + att anton har funky chicken....

Lech vs. St. Anton
I St Anton kan man festa och det är dessutom billigare. Och med tanke på att du lätt kommer åt åkningen i båda systemen från båda ställena så finns det alltså ingen anledning att inte bo i St Anton.

Lech vs. St. Anton
Har du en mille eller två som du vill bli av med så är ju lech rätt ställe. Där finns fan inget som är billigt. Anton är inte heller "billigt" men betydligt billigare. Och du slipper alla som springer omkring med pälsar och nån liten golvmopp i koppel. St:anton är ju också att föredra för after-ski och nattliv.

Genom att antingen ta bussen direkt från anton eller åka till stuben och ta bussen till lech, vilket ingår i priset på liftkort. Så vart du än bor får du ju tillgång till båda alternativen, men bättre festande och billigare boende i anton,, och trevligare folk såklart.

Lech vs. St. Anton
i lech kan man hyra hund och päls som passar ihop..i st anton festar man utan päls =))) faktiskt sant!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp