Ledigt boende i St Anton

ogge89

Ny medlem
Ledigt boende i St Anton
Hej
Jag snackade med en kille som ska hyra ut sin lägenhet i St Anton i vinter. Eftersom jag åker ner själv tänkte jag höra om det är nån som är intresserad av att dela lägenheten med mig?

Lägenheten är ca 60 kvadratmeter, nyligen renoverad och ligger på gångavstånd från centrum. Den består av två sovrum, två toa/dusch, fullutrustat kök med diskmaskin. Han skulle köpa en ny platt-tv inför säsongen då den gamla pajat.

Han vill ha 20000€ för hela säsongen. För att det ska bli ett rimligt pris för oss säsongare har han fixat våningsängar till sovrummen så man kan bo 8 pers i lägenheten (4 personer per rum). Då skulle priset bli 2500€/person för hela säsongen (16,7€/person/natt). Den hyrs ut 5 månader. Från 1 december till sista april.

Är det nån som har lust att dela denna lägenhet med mig? Skicka ett mail till mig i sånna fall.

ogge89@live.se

Hoppas vi ses i St. Anton i vinter.

/Oskar

Ledigt boende i St Anton
Hejsan! vi är två tjejer från göteborg som kommer ner den första december. vi har boende för första veckan men inget sedan. Det låter som ett bra boende. har du något numer så kan vi ju höra av oss när vi är framme.

/ Mia och Kajsa

Ledigt boende i St Anton
Tjenare tjenare,

Vi e tre killar från gbg som ska ner nu i slutet av veckan o vi har inget beoende heller. Har skrivit till dig på mailen men du verkar inte vara så villig att svara, haha

Men vi är också väldigt intresserade av o dela boende.

Om du vill kan du ringa oss på 0703-995560 llr ge oss ditt nummer så ringer vi dig!

/jake calle o emil

Ledigt boende i St Anton
Hallå jag är också riktigt sugen på att dela boende med någon här i st anton.
Om ni har något förlag hör av er mitt österikiska nummer är.
+436644725368

Ledigt boende i St Anton
Vi med! Är just nu i Saalbach men har tänkt dra vidare till St Anton på måndag, och tja, här har varit helt dött så vi är sjukt sugna på att träffa människor! Mitt nummer är +46706362273, come on! :)

Ledigt boende i St Anton
tja.
här är två tjejer till som är ruskigt sugna på boendet. vi kommer ner den 28 december.
hör gärna av dig!!

hälsningar Johanna och Caroline

carolinehartung@hotmail.com

Ledigt boende i St Anton
Hej, jag är i st anton nu men trivs inte alls med mitt boende och är väldigt intresserad av att flytta. Hör gärna av dig till mitt österrikiska nr 06641794233.

/nina

Ledigt boende i St Anton
Tjaa

Vi är två tjejer från Skåne som är sjukt intresserade om det finns sängar kvar?
Hör av dig!

/ Helena o Bella

helenawahlfrid@hotmail.com

Tillbaka
Topp