Tjaa, du har väll egentligen rätt Dave Spruce, man kan kanske båda festa och åka. Det är ju bara så sällan folk gör det.
Har gjort ett gäng säsonger och sett att ganska många väljer bort åkningen.
Men vi vet alla att det är party i alla byar i hela alperna, så vad jag menade var, om man väljer efter partyt så borde man kanske tänka om lite.
Men du har nog rätt i att man vill ha ut mycket av sin vecka där nere.
Men jag ger mig, det är inte konstigt att folk vill ha allt.
Men det, hur ung eller gammal man än är, ett faktum att man åker rätt kass skidor om man varit ute hela natten.
Folk får ju givetvis åka hur dåligt dom vill (mer snö till mig) men det är i mina ögon en konstig prioritering, med tanke på vad skidresan + utrustning kostar. Men var och en gör som dom vill.
Jo, jag menade väl lite åt dig, sorry för på hoppet.
"Med Man antar jag att du menar mig. Kan säga att jag troligtvis bränner om dig på de flesta ställen på berget, fakie, bakfull eller ej."
Men det där var väl rätt stora ord?
Du har ju inte den minsta lilla aning om hur mycket och var jag har åkt?
Känns som om dina två säsonger är lite för lite för att du skall vara ett monster

Vi får väl träffas där nere i vinter och åka lite ihop, vi kan ju båda prata skånska, så vi förstår varandra. Jag är i Chamonix ganska ofta, annars kan du ju komma över till VT.
(Jag menar det inte som en fånig, nu skall vi göra upp i backen, utan mer som en trevlig sammankomst, vi bor ju nästan grannar här hemma).
Gammal är jag kanske, men inte bitter, bara lite trött på allt är invaderat av brölande danskar som går fram som en pest genom staden, dynga och fula. Fast jag är lika trött på dom även om dom är Svenskar, Tyskar, Greker eller what ever.