Leigh Powis - Early December

såhär borde jibbing vara.

inga höjstade megadubbels, bara steeeze rakt igenom. snurrar som mest 900 utom sw 10an på slutet.

sjukt snygg åkning, kreativt och jävligt kul att kolla på! sjukt bra. han kommer bli stor i vinter!

jeppenator sa:

inga höjstade megadubbels, bara steeeze rakt igenom. snurrar som mest 900 utom sw 10an på slutet.

sjukt snygg åkning, kreativt och jävligt kul att kolla på! sjukt bra. han kommer bli stor i vinter!
Word!!!

va verkligen den här editen så bra? Missförstå mig inte, jag tycker leigh powis är löjligt bra, men i den här editen så tyckte jag att det var missade grabar å lite sånt..

Diggar hans stil, tycker dock han körde bättre i filmerna från förra året. En del trick som var lite hattiga (Grabar som släpptes och så) samt att vissa trick klipptes i mitten. Men det kommer ordna upp sig när hoppen blir större.

För övrigt sjukt gangsta låt, textraden "When i park cars i don't pay for the meter" gjorde min dag

det var iof "speciellt/unikt" med den här videon som talar för att han skulle bli sjukt grym i vinter. kändes väl mer som en film i mängden tycker man hela tiden ser smågrabbar som langar fetare grejjer med mer än stil än det här?

jeppenator sa:

Håller med, de här med dubbel flippar har sabbat mycket, tävlingar idag är ju så jäkla trist att kolla på

han kör ju jävligt cleant i alla andra edits. men tummen ner på denna alltså.. missa grabsen nästan hela tiden på switch snurrarna. men jävligt feta cork 7or och railtrick.

midgetboi sa:
han kör ju jävligt cleant i alla andra edits. men tummen ner på denna alltså.. missa grabsen nästan hela tiden på switch snurrarna. men jävligt feta cork 7or och railtrick.
Agree faktiskt, inte riktigt samma stoked level på denna alltså.¨
Men Leigh har annars skönast stil av alla just nu enligt mig.

skön stil! :D men det fanns mycket i den här editen, både bra och dåliga saker! :)
men filmningen var sjuk skakig på vissa ställen och grym på andra! :) ..

Senast ändrad:
hur skön stil och åkning som helst, så avslappnad, bara skämtar omkring och vill vara sig själv och flipfloppa, sjuuuuukt kul att se

Tillbaka
Topp