JohnFrusciante
Ny medlem
Leigh Powis - Early December
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Word!!!jeppenator sa:såhär borde jibbing vara.
inga höjstade megadubbels, bara steeeze rakt igenom. snurrar som mest 900 utom sw 10an på slutet.
sjukt snygg åkning, kreativt och jävligt kul att kolla på! sjukt bra. han kommer bli stor i vinter!
Den har jag också LOLat åt!Andy_Ojamae sa:För övrigt sjukt gangsta låt, textraden "When i park cars i don't pay for the meter" gjorde min dag
Håller med, de här med dubbel flippar har sabbat mycket, tävlingar idag är ju så jäkla trist att kolla påjeppenator sa:såhär borde jibbing vara.
inga höjstade megadubbels, bara steeeze rakt igenom. snurrar som mest 900 utom sw 10an på slutet.
sjukt snygg åkning, kreativt och jävligt kul att kolla på! sjukt bra. han kommer bli stor i vinter!
Agree faktiskt, inte riktigt samma stoked level på denna alltså.¨midgetboi sa:han kör ju jävligt cleant i alla andra edits. men tummen ner på denna alltså.. missa grabsen nästan hela tiden på switch snurrarna. men jävligt feta cork 7or och railtrick.
Visst, det var mycket bättre när alla gjorde sw10...RailReppin sa:Håller med, de här med dubbel flippar har sabbat mycket, tävlingar idag är ju så jäkla trist att kolla på
haha, stenhård låt.Andy_Ojamae sa:För övrigt sjukt gangsta låt, textraden "When i park cars i don't pay for the meter" gjorde min dag