Leken: Hur tar du dej ur knipan?

Fabian.

Medlem
Har så tråkigt just nu tänkte köra en lite lek med er Freeriderzz ;) Såhär går det till :
Jag kan tex säga, Du fastnar med tungan på en iskall stolpe vad gör du? Då svarar nästa, sen säger han en knipa till nästa person etc.
Jag kan börja :)
Din flickvän här hemma hos dej, du sitter på toan och är lite lös i magen, när du äntligen är klar, märker du toapapperet är slut, vad gör du? ;>

Smetar av mig mot väggen.

Efter ett tags onanerande så öppnar du dina ögon igen och märker att din mamma varit där och lagt dit en bricka med oboy och ostmackor. Vad gör du?

Ropar: Färdig!

Du ligger med en person som du sedan märker är en prostituerad, vad gör du? :O

IsakHemmingsson sa:
Du ligger med en person som du sedan märker är en prostituerad, vad gör du? :O
Tömmer, sen efter det är det bara fram med motorsågen och köra en redig styckning och gömma delarna på diverse olika ställen.

Efter ett tags onanerande så öppnar du dina ögon igen och märker att din pappa varit där och lagt dit en bricka med oboy och ostmackor. Vad gör du?

slår ned honom med brickan då jag vill ha kaffe och ingen äcklig jävla oboy, efter det pissar jag på honom för att han inte knackat på dörren och ska lära sig visa respekt.

du tappar din enda snusdosa från stolsliften och har inga pengar kvar, vad gör du?

Senast ändrad:
Svar: plockar upp den

du gör ett misslyckat halloween bus genom att bajsa på en polisbil med poliser i. vad gör du?

Säger: iam a thug. Fuck tha police.

Du sitter och runkar framför datorn, när du sedan kommer märker du att din webcam är på och ditt ragg har sett allt, vad göru?

svar: pekar på en förbipasserande människa och skyller på han/hon och kutar därifrån.

du lyssnar på musik på skolan/jobbet i lurarna och börjar sjunga falskt och otroligt högt på låten, sen vänder du dig om och ser tjejen/killen du gillar stå och asgarvar vid en vägg med massa folk, vad gör/säger du?

jag skrev det innan svar på halloween skämtet :p

Senast ändrad:
W-SAD:
tar av mig lurarna, säger "Äh, va gör man inte för fansen lxm" och fortsätter :)))

Du sitter på ett kontor, känner för att dra en snabbis för att lätta på stressen lite. Mitt i allt märker du att du tog klister istället för glidmedel, och sitter nu fast. Din chef kommer in med en affärsklient och vill såklart presentera dig med en handskakning, tänker du. Vad gör du?

säger en hand extra förhöjer njutningen och ler som en halv kåt ungkalv.

sitter i skolan och glor på en riktigt sjukt bizzar porr som du hittat på existenz lärarn kommer in och du försöker stänga ner men datorn har hackat upp sig videon fortsätter men du kan inte stänga ner den.

rycker ur sladden och låtsas som ingenting

du har saker i båda händerna och byxorna ramla ner mitt i korridoren på skolan, vad gör du?

ropar "HELL YEAH!!!" och drar sedan upp byxorna efter att alla sett mina björn borg

du står naken i köket efter att ha duschat och bara ska hämta ett glas med mjölk men upptäcker sedan att den heta granntjejen har stannat utanför fönstret och glor på dig med öppen mun, vad gör du?

Senast ändrad:
jag gör hellikoptern och hoppas hon ska bli inponerad

du sitter vid tv'n med farsan och ut ramlar en kondom ur fickan mitt framför din farsas fötter , hur förklarar du dig ?

Säger att jag satte ett gäng kådisar på folks cykelsadlar (det är faktiskt jävligt kul)

Du är ensam hemma och sitter på toa och är omedveten om dina föräldrar snart ska komma hem så du har lämnat porren (som låter jävligt högt) på och så kommer dina päron hem, vad gör du?

Den var så där när jag hitta den.

Du sitter med hörlurar och tittar på porr så du hör inte att din pappa kommer upp bakom dig och när du tittar så kommer ett pop-up fönster med bögporr upp och just då kommer din pappa fram till datorn. VAD GÖR DU?

Säger, det hade du inte räknat med va gubbjävel!

Din flickvän som du har varit tillsammans med i 2 år visar sig vara Jeppenator, vad gör du?

Du går och skiter på bajjamajjan i din lokala hemmabacke, när du är färdig så märker du att hälften av krämen ligger i din 6xl tall tee som hänger ner i hålet strax under stjärten. Dina polare står utanför och väntar på att du ska komma ut. Vad fan gör du?

Skulle väl försöka vara chill och fråga dom vad jag borde göra och säger vadfan, shit happens.

Du är på idrotten och gör en kullerbytta och råkar släppa vind och det går inte tyst till, vad gör du?

Steker.

Du kommer hem och din "kvinna" är otrogen med hennes bästa tjejkompis. De delar på en pizza och halsar ett 6-pack Carlberg 3.5:or, din mamma är nere i köket och skriker att maten är klar och att du ska få en härlig efterrätt. Vad gör du?

those who hesitates masturbates.
Du hittar en insamlingsburk från röda korset med 10 000Kr, vad gör du?

(har redan svarat en gång men kan inte låta bli)

skriker högt snälla snälla snälla, låt mig dö!

kommer ut ur toaletten med toapapper sticker upp ur byxorna, du vet inte om det men alla andra gör de

vad gör du när du upptäcker de?

goes brutal, ninja styleeee! och säger att han såg ut så när jag gick in i hissen, om nån skulle märka nåt.

du åker skidor i fjällen och ser en bred bäck/fors som du kan köra över, men när du e på väg in i vattnet så åker du på en sten som du inte såg och kör huvet först i vattnet, vad gör du? (du är ensam btw)

Den var fan svår... men jag tror att jag hade vänt ryggen mot bögen och knipit ihop stjärthålet.

Du ska leta efter ett par vantar och hittar att dina föräldrar har porrfilmer där och precis när du har hittat dem så kommer din mamma in.. vad gör du?

Tar en film och säger: jag ska bara låna den här.

Du hör nån som blir slagen inne i dina föräldrars rum. När du öppnar dörren ser du din mamma naken och fastbunden. Medans din pappa har ett par läder brallor och står och piskar din mamma med en läder piska.

Vad gör du?

säger; har ni fest eller?

sitter i en polares bil hittar ett par trosor under sätet med din flickvän namn i , vad gör du?

injectin' it all :rolleyes:

Du sjunger och spelar gitarr inför massa tjejer på en förfest och får världens kråka.
Vad gör du?

säger att de var tänkt.

Du sitter på youtube och kollar på "how to roll a joint" när din pappa rusar in i rummet utan att knacka, vad gör du?

Senast ändrad:
Börjar sjunga "call me the ganja farmer" och tänder på!

Du ser din hund sätta på din flickvän, vad gör du?

Senast ändrad:
säger att en kompis länka den :S

Din mamma har en vännina på besök och du måste gå på toa, så du sätter dig, men sen när du lägger en fet kabel kommer du på att du glömt låsa dörren och din mammas vännina öppnar och går in, vad gör du?

Frågar stolt om hon vill kolla på den innan du ska torka dig!

Som sagt.. du ser din hund sätta på din flickvän, vad gör du?

Tillbaka
Topp