Les 2 Alpes 3600 Sommar park

Joakim_b

Ny medlem
Les 2 Alpes 3600 Sommar park
Är det någon som har varit i Les 2 Alpes och åkt på glaciären på sommaren. Funderar på att dra dit på sommaren 2007. Och undrar om någon vet nått om boende priser, liftkorts priser mm. Skulle vara tacksamm för nån information...
 
Les 2 Alpes 3600 Sommar park
Var där i sommras, grym park. Anläggning öppnar tidigt på morgonen och stänger kl 14. Jag bodde på en camping en bit därifrån. Var inte så dyrt.
 
Les 2 Alpes 3600 Sommar park
Kjorling sa:
Var där i sommras, grym park. Anläggning öppnar tidigt på morgonen och stänger kl 14. Jag bodde på en camping en bit därifrån. Var inte så dyrt.
Ungefär hur dyrt blev det totat, och hur tog ni er till L2A + vad bodde ni i?
 
Les 2 Alpes 3600 Sommar park
Jag var där i somras, och även under 2005s sommar...

var där på Ultimate Snowboardings summercamp, och det var grymt kul!

Tror inte att det finns ngn större sommarpark i Europa... :D
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp