milmil Ny medlem 2007-09-19 les 2 alps #1 japp, dit vill jag, någon som vill följa med? ifall det är någon som varit där så vore de sjyst ifall jag kunde få pressa denna på lite information vh / Emil
japp, dit vill jag, någon som vill följa med? ifall det är någon som varit där så vore de sjyst ifall jag kunde få pressa denna på lite information vh / Emil
dr-t Ny medlem 2007-09-21 les 2 alps #2 jag vill också dit! de ska tydligen ha en riktig riktigt grym park, så mycket vet jag, hehe...
Kristina_Juhlin Medlem 2007-09-21 les 2 alps #3 fett bra, fett kul ställe! jätte mycket roliga nattklubbar och grym skidåkning! var där i somra och det var skitkul!
fett bra, fett kul ställe! jätte mycket roliga nattklubbar och grym skidåkning! var där i somra och det var skitkul!
milmil Ny medlem 2007-09-21 les 2 alps #4 japp, grym park, mycket festande.. blir kalas :P inte så mycket svenskar som på många andra ställen dock. dr-t tänkte du säsonga där nere nu i vinter?
japp, grym park, mycket festande.. blir kalas :P inte så mycket svenskar som på många andra ställen dock. dr-t tänkte du säsonga där nere nu i vinter?
J jorre Guest 2007-09-24 les 2 alps #5 jag funderar på les 2 alpes med! någon som vet om det är billigt osvosv, jobb möjligheter?