Les3valleys, typ?

martinlesalpes

Ny medlem
Les3valleys, typ?
Tjaba!

Snart är det dags för mig att packa ihop mina prylar och lämna Stockholm för en säsong i alperna.
Nu är det så att det blir min första "äsong så jag är väldigt grön.

Det verkar som att jag kommer ta mig ner dit själv så det vore inte fel att hitta några fellow snowboarders att hänga med. Än är jag osäker vart jag ska så jag hoppades på att ni kan hjälpa mig vid beslutet samt med eventuella kontakter - jobb/boende etc. Tips uppskattas ju alltid!

Jag har funderat på att antingen dra till val disere, val thorens eller st. anton så om ni har egna erfarenheter därifrån efter en säsong vore det grymt kul att höra! Berätta lite do's and don't do's liksom!

Jag tror att jag vill bo ensam (är det en möjlighet?) eftersom jag kommer ha med lite diverse studioprylar så att jag kan jobba med musiken från alperna.
Fast om ni vet att ni ska till ett av dessa berg och gillar skön housemusik så kan man kanske bunka med er?!

Som sagt är grön så skriv gärna allt som bara går!:)

Les3valleys, typ?
Jag jobbade i val thorens i vintras, grym skidåkning och puder!!! Om du väljer val thorens ska du inte va främmande för fest, byn är i sig inte så charmig kanske, men som sagt grymma pister och vi hade riktigt gott om snö! Ska uppmärksammas också att majoriteten är danskar och holländare men sköna människor dem med!!!

Tillbaka
Topp