Let`s LEAVE!

CalmTheFire

Ny medlem
Let`s LEAVE!
Tja!

Nu är det som så att vi ska göra en säsong i Chamonix.

Så ÄR det.

Vi åker imorrn. Helst. Om ni vill kan vi eventuellt
vänta till snön kommer och liftarna öppnar, men
allra helst åker vi imorrn. Johorå.

Så, ska ni med?
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp