Letar boende och kompisar att bo med i St Anton 16/17

EmmaHjalmarsson

Ny medlem
Hej!
Vi är två tjejer på 20 år som vill göra en säsong i St Anton i vinter. Vi har märk att det är ganska svårt och framförallt dyrt att hitta boende för bara två personer så tänkte kolla här om det är någon/några som är intresserad av att hyra något lite större och bo tillsammans. Tanken är att åka ner och jobba lite men framförallt få åka mycket skidor!

Om det låter intressant så tveka inte i att höra av dig!

Hejsan!

Jag och en kompis som är killar på 20/21 år och har också planer på att åka ner till St Anton!
VI har tänkt åka ner rätt så tidigt så möjligheten till jobb och bra boende är större!
Båda är riktigt festglada men även ett par seriösa pudersökare!

Mvh Sebastian

Tjena!

Jag är en kille på 21 pudriga vintrar och även jag planerar att åka ner till st anton i vinter!
Eftersom jag åker ner solo så söker jag just nu personer att eventuellt dela boende med. är du i samma situation som jag så skicka gärna iväg ett PM så kan vi ta upp kontakten!

Tjenare!

Amanda heter jag, är 19 år och kommer från Kalmar. Har inga vänner härifrån som är lika skidgalna som jag, så därför åker jag själv. Jag är sjukt sugen på att dra till St.Anton och säsonga. Söker just nu någon/några som vill hänga på. Desto fler, desto roligare! Vill åka MYCKET skidor, ha sjukt kul och eventuellt jobba lite. Alltid roligt att lära känna nya personer.

Är det någon som vill hänga me eller några som vill ha me en extra, så får ni mer än gärna höra av er antingen här, via PM eller på fb.

Kram kram

https://www.facebook.com/amanda.nilsson.1291

Hej!
Jag är 21 år och är från Uddevalla, jag är riktigt sugen på att säsonga i St Anton! Tänkte jobba och åka mängder med skidor! Åker ensam så söker roomie och vill lära känna nya människor !

Senast ändrad:
Hallåj på er! :D Jag ska också till St Anton i vinter, 25 år med en tidigare säsong i bagaget. Kommer prioritera off-pist och går gärna på någon kortare tur så hade vart kul att hitta likasinnade åkare. Skicka iväg ett PM så kan vi snacka mer och hjälpas åt med boende! :)

Hej på er!
Har tidigare jobbat en säsong i Branäs men nu är jag supersugen på att säsongsjobba litegrann i alplandet! Åker också ensam så att slå ihop ett gäng vore ju tippetopp.
:D

Tja! Jag och min flickvän letar efter roomies och har 2 boenden på G, en 3manna lägenhet och en 4manna. Så finns platser och så fort vi får tillräckligt med folk tänkte vi boka då de börjar ta på boendefronten!

Tjena!

Jag är en glad fartfylld tjej som är taggad på att dra ned själv till alperna denna uppkommande säsong. Dock skulle vara väldigt skönt att ha en plats att bo på och några nya roomies, så man har någon typ av trygghet då man kommer dit. Även jag har inställningen av att ha det grymt roligt, åka massvis av skidor/snowboard och jobba.

I fall att jag låter intressant är det bara att skicka iväg ett PM eller maila mig på victoria@pehrsson.com!

Kram

Hej!
Jag är 19 år och är också grymt sugen på att åka ner till St Anton. Hemma i Värnamo hittar jag ingen som vill göra detta så tänker att jag åker själv, men det vore ju skönt att bo tillsammans med några andra. Älskar att åka skidor och snowboard men kan även tänka mig att hitta ett jobb där! Skriv gärna på facebook eller i PM om ni behöver en till eller har lust att slå ihop ett gäng och åka!

https://www.facebook.com/linnea.fransson.9

Tillbaka
Topp