Lethal Descent

Lethal Descent
dom skickar till sverige.. kostar 50 dollar extra.. men de blåa är slutsålt och gissar på att de röda tar slut väldigt snart

Lethal Descent
finns iofs en tråd om dom...

jag har beställt det blåa som nu är slut och de kostar 50$ som jeppe sa att skicka till sverige
har du tur finns de röda kvar men kan tänka mig att det redan är väldigt många som skickat mail om kläderna så det är nog därför du inte fått svar..btw brukar han svara runt 12 för tror klockan är ungefär 8 då?

Lethal Descent
någon som kan skriva hur lång tid det tog, frakt, tull, längd på jackan? skulle vara ritkigt schyst, är sjukt sugen på ett ställ men vill veta hur långt det är osv...

Lethal Descent
har öppnat mitt paket nu:D och provat dom

jag är 191 och dom är fan stora på mig:D helt stört, byxorna går typ från bröstet ner till backen. jackan är åxå stor!

Helt stört snyggt ställ (det blåa) som är lite grön blå aktigt...hur snyggt som hällst!

Lethal Descent
Antonnator sa:

jag är 191 och dom är fan stora på mig:D helt stört, byxorna går typ från bröstet ner till backen. jackan är åxå stor!

Helt stört snyggt ställ (det blåa) som är lite grön blå aktigt...hur snyggt som hällst!
släng upp en bild på stället så man får se den riktiga färgen och hur de ser ut på riktigt då!

Lethal Descent
MaxHallgren sa:
Antonnator sa:

släng upp en bild på stället så man får se den riktiga färgen och hur de ser ut på riktigt då!
kan göra det sen kanske!

Lethal Descent
Antonnator sa:

ok soft, beställer nu :)

Lethal Descent
så nu har jag tagit en bild när jag har dom på mig
färgen är inte riktigt som i verkligheten bara
62551nb.jpg

Senast ändrad:
Lethal Descent
JonOsslon sa:
trapp91 sa:
någon som kan skriva hur lång tid det tog, frakt, tull, längd på jackan? skulle vara ritkigt schyst, är sjukt sugen på ett ställ men vill veta hur långt det är osv...
Slutsålt, går inte att köpa längre!
nej? jag vill inte ha de röda utan de blå, som fanns kvar....
sen förstår jag inte varför du säljer ditt för 5 lax? :S

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp