level 1 store?!

Pl0PPEN

Medlem
level 1 store?!
tjo!

jag förhandsbeställde 3 st tröjjor från lvl 1 store och jag fick mail av dom för 1,5 veckor sedan att det var skickat ?

men jag har inte fått något paket elr avi så jag undrar om någon vet hur lång frakten är?

jag behöver dom innan 25:e :/

HJÄLP SNÄLLA! :D

tack på förhand!

level 1 store?!
trodde du själv att det skulle gå på under 2 veckor, dom sitter i tullen och du kommer snart få hem ett brev angående tullavgift blabla.. grattis.

level 1 store?!
när man beställer från affärer i andra länder som inte finns med i EU tillkommer oftast en tullavgift på ca 500,- eller mer, brukar också ta väldigt lång tid så tror inte du hinner få dom till 25 tyvärr..

level 1 store?!
Jag har beställt från Level 1 två gånger ..aldrig blivit nån tull..dom försöker bara skrämma dig! Men de va inte så smart att du trodde du skulle få dom på mindre än två veckor...nänä

level 1 store?!
sitter i samma sits, fick mail om att de skickats för 1,5 vecka sen, de har dock sagt att frakten tar 5-10 dagar till sverige

level 1 store?!
Rogby sa:
sitter i samma sits, fick mail om att de skickats för 1,5 vecka sen, de har dock sagt att frakten tar 5-10 dagar till sverige
saga säger att de tar typ 10dar men man får kläderna först efter 30, det är därför man försöker beställa med marginal:P

level 1 store?!
Sedan så är det bara tull på paket med ett värde över 500 kr.... Om man köper en level1-tröja utan luva så blir det typ 480 kr..... BINGO! Kan vara därför som ni inte fått betala nån tull... Trådskaparen har ju köpt två tröjor!

level 1 store?!
R-R sa:
Sedan så är det bara tull på paket med ett värde över 500 kr.... Om man köper en level1-tröja utan luva så blir det typ 480 kr..... BINGO! Kan vara därför som ni inte fått betala nån tull... Trådskaparen har ju köpt två tröjor!
jag köpte för 900kr, men dom skickar som gift, så de blir ingen tull

level 1 store?!
Kachoke sa:
R-R sa:
jag köpte för 900kr, men dom skickar som gift, så de blir ingen tull
Skicka som gift är inte failproof, en surskalle i tullen så sitter skiten där i två veckor ändå.

level 1 store?!
får man fråga vad de är som gör att de är så sjukt viktigt att ha dom innan 25e? råkar veta att du iaf har en magic jacka, och om de är för varmt med den så har du väl en blå lrg också? ;)

level 1 store?!
R-R sa:
3 st tröjor!

2 tjocka och en tall tee

level 1 store?!
Aspebo sa:
får man fråga vad de är som gör att de är så sjukt viktigt att ha dom innan 25e? råkar veta att du iaf har en magic jacka, och om de är för varmt med den så har du väl en blå lrg också? ;)
amen skulle vara skönt att få dom grejjerna innan för jag kmr vara i åre 2veckor! :(

level 1 store?!
jag fick dom efter 1 vecka, en kille ringde på dörren och var klädd i blått och gult och hade posten märket på kepsen och gedde mej dom :)

level 1 store?!
Jag och en kompis beställde 4st level1 tall tees i somras och när vi väntat i 5 veckor kom det ett mail där det stod att en tröja inte fanns i den storleken vi ville ha, efter det tog det kanske yttligare två veckor innan vi fick dom.. Sjukt segt! :/

level 1 store?!
jaa nu har jag fått mina grejjor!

SJUKT SNYGGA ! !!!!! OMFG ASSÅÅ!

jag fick dra till enköpings posten och hämta dom idag för det är närmaster stora post stället... (:

såå jaa!

t.ex. GhettoB blev lite ägd efter som jag fick det hem på exakt 2 veckor!

level 1 store?!
Rogby sa:
fick alla sina saker hemkörda eller fick nåra sakerna på posten oxå eller? :)
jag fick mina grejjor på posten i närmaste störta stad... vilket är enköping för mej :)

men om man fick betala tull elr ikke vet jag inte för mina päron skulle in till stan så dom hämtade det åt mig! :D

level 1 store?!
Pl0PPEN sa:
Rogby sa:
jag fick mina grejjor på posten i närmaste störta stad... vilket är enköping för mej :)

men om man fick betala tull elr ikke vet jag inte för mina päron skulle in till stan så dom hämtade det åt mig! :D
okej, najs, idag var det tio arbetsdagar sen det skickades vilket sades vara deadline, vad beställde du btw? :)

level 1 store?!
Rogby sa:
Pl0PPEN sa:
Rogby sa:

okej, najs, idag var det tio arbetsdagar sen det skickades vilket sades vara deadline, vad beställde du btw? :)
jag köpte lvl 1 gråa crew'n och den röda crew och en svart 6xl tall tee :D

level 1 store?!
Pl0PPEN sa:
Rogby sa:
Pl0PPEN sa:

jag köpte lvl 1 gråa crew'n och den röda crew och en svart 6xl tall tee :D
okej, jag fick just mail att mitt paket hade lämnat san francisco 16de december så det skulle komma snart ;D

level 1 store?!
Anledningen till att dom väljer att skicka som Gift kan jag nog ge förklaring till. Det är billigare att skicka som Gift, det är mindre avgift för dom. Gifts är nämnligen inte prioriterade utan kan ta längre billigare transportsträckor och så fyller dom upp övrig plats med dessa. Det är som en variant av B-post.
Det kan alltså va några plus minus dagar på leveranser.

Sedan kan man ju lyckas slippa tull med tanke på detta, men den drabbar ju ändå mottagaren så det spelar inte dom någon roll.

Skulle kunna tro att paketen är väldigt anomyma på utsidan.

level 1 store?!
Jag beställde 27 hoods med 10xl. Och fick dom nästa dag. Och som grädden på moset så fick jag dom gratis. Fasst tjaa det kan la bero på att dom vill göra en film bara om mig och därför fjäska lite för att jag skall tacka ja! Men jag skall nobba dom endå. Är för bra för Level 1.

level 1 store?!
jag har beställt flera gånger från level 1 och det har aldrig blivit tull eller nån extra avgift, men man får ju räkna med att de tar mellan 2-5 veckor att få grejerna.. peace

Tillbaka
Topp