Level1 trailer uppe!

Level1 trailer uppe!
Det där var fan läskigt! Jag råkade nysa i mitten och missade typ en månad... Men det verkar bli ännu en toppenrulle av L1... Snygga kläder också!

Level1 trailer uppe!
någon som vet hur man kan kolla i slow motion i vlc eller quicktime? om det nu är möjligt.

Level1 trailer uppe!
men shit, finns ju för fasen en "Time lapse" version att välja och en vanlig... testa läsa lite. då är det som en helt vanlig trailer. Dock gillar jag inte upplägget. Tråkig musik, grym åkning så klart och sjukt snyggt med HD. Men inget direkt sug efter att se filmen av denna trailer. Nej den var tråkig.

Level1 trailer uppe!
theseb sa:
men shit, finns ju för fasen en "Time lapse" version att välja och en vanlig... testa läsa lite. då är det som en helt vanlig trailer. Dock gillar jag inte upplägget. Tråkig musik, grym åkning så klart och sjukt snyggt med HD. Men inget direkt sug efter att se filmen av denna trailer. Nej den var tråkig.
Tråden bildades för 10 dagar sedan, vid den tidpunkten var enbart timelapse teasern uppe... "testa läsa lite".

Senast ändrad:
Level1 trailer uppe!
jag tycker det var jävligt schysst upplägg med att den är i ordning efter månaderna. Är det så i hela filmen också eller?

Tillbaka
Topp