Mike77
Ny medlem
Lib Tech bräda?
Tjena moss...
Går i tankar om en ny bräda och e sugen på en Lib Tech. De som det står mellan är Attack bananen, Trs och magic.
Åker väll ca 30 dagar / år och mest op och pist men ska försöka mig på mer park också.
Jag väger ca 80kg, är 176 lång och har 42 i skor.
Vilken LibTech ska jag satsa på och i vilken längd?
Hur mycket kan man gå ner i längd bara för att det e en rockerbräda?
Går i tankar om en ny bräda och e sugen på en Lib Tech. De som det står mellan är Attack bananen, Trs och magic.
Åker väll ca 30 dagar / år och mest op och pist men ska försöka mig på mer park också.
Jag väger ca 80kg, är 176 lång och har 42 i skor.
Vilken LibTech ska jag satsa på och i vilken längd?
Hur mycket kan man gå ner i längd bara för att det e en rockerbräda?